reload af vindue
Fra : sune vuorela

Dato : 19-02-01 21:37

Når jeg nu åbner et nyt vindue med en formular - når man trykker på
submit-knappen - så skal mit originale vindue reloades. Hvordan klarer
jeg det?

/sune

Fra : Jakob Andersen

Dato : 19-02-01 23:27

"sune vuorela" <nospam@vuorelaXXremoveXX.dk> skrev
> Når jeg nu åbner et nyt vindue med en formular - når man trykker på
> submit-knappen - så skal mit originale vindue reloades. Hvordan klarer
> jeg det?

Du sætter vel bare formen action til siden selv....

Altså:

<form action="denneside.htm" method="get">

--
Jakob Andersen
<http://www.usenet.dk> - alt om usenet

Fra : sune vuorela

Dato : 20-02-01 20:41

On Mon, 19 Feb 2001 22:27:29 GMT, "Jakob Andersen" <jakob@andersen.as>
wrote:

>"sune vuorela" <nospam@vuorelaXXremoveXX.dk> skrev
>
>Du sætter vel bare formen action til siden selv....
>
>Altså:
>
><form action="denneside.htm" method="get">

¨Så formulerede jeg mig åbenbart ikke klart nok. Jeg skal have
reloaded mit "parent-window" fra mit nye vindue - at det så sker
sammen med tryk på submitknappen er vel egentlig underårdnet i denne
sammenhæng er jeg senere kommet til at tænke på.

/sune

Fra : Ghashûl

Dato : 21-02-01 08:10

On Tue, 20 Feb 2001 19:41:19 GMT, nospam@vuorelaXXremoveXX.dk (sune
vuorela) wrote:

> [...]
>sammen med tryk på submitknappen er vel egentlig underårdnet i denne
>sammenhæng er jeg senere kommet til at tænke på.

Kender ikke lige syntaxen men det må vel være noget med at skrive
parent.refresh() eller noget lign.

--
Regards Sir Ghashûl, Knight of The alt.Roundtable <><
ICQ: 7223629

Fra : Jakob Andersen

Dato : 21-02-01 22:06

"sune vuorela" <nospam@vuorelaXXremoveXX.dk> wrote
> [...]
> sammen med tryk på submitknappen er vel egentlig underårdnet i denne
> sammenhæng er jeg senere kommet til at tænke på.

hvad så med en onsubmit på din form ... onsubmit="window.location.reload()"

--
Jakob Andersen