Hvad er dette
Fra : Rasmus Trenskow

Dato : 26-08-02 12:24

Hejsa NG

Jeg er ved at rydde op i mine gamle ting, og er faldet over det her kort....
nogen som kan fortælle mig hvad det er...

det er postet i dk.binaer

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 26-08-02 12:50

> Jeg er ved at rydde op i mine gamle ting, og er faldet over det her
kort....
> nogen som kan fortælle mig hvad det er...
>
> det er postet i dk.binaer

Sandsynligvis et kort til en scanner (en slags SCSI-0 kort). Har du haft en
Mustek scanner ? Der fulgte de med.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Rasmus Trenskow

Dato : 26-08-02 12:54

aha... jepper.. sådan en har jeg da stående.... tusind tak
"Michael Lund Sørensen" <hold.diskussionen.i.gruppen@tak.dk> wrote in
message news:RBoa9.21338$ww6.2192636@news010.worldonline.dk...

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 26-08-02 12:57

"Rasmus Trenskow" <rasmus_remove-this_@trenskow.com> crashed Echelon
writing news:akd345$3fs$2@sunsite.dk:

> Hejsa NG
>
> Jeg er ved at rydde op i mine gamle ting, og er faldet over det her
> kort.... nogen som kan fortælle mig hvad det er...
>
> det er postet i dk.binaer

Hvis du nu kunne have taget et billede af chippen også, så havde det
hjulpet 100% :)

Det kan nemmerlig være en ekstra Parallel port eller gammelt SCSI interface
(typisk leveret med scannere).

--
Bjarke Andersen

Fra : Rasmus Trenskow

Dato : 26-08-02 13:21

har lige smidt et kort mere i samme tråd.. nogen der ved hvad det er?

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 26-08-02 13:45

"Rasmus Trenskow" <rasmus_remove-this_@trenskow.com> crashed Echelon
writing news:akd6dc$kgh$1@sunsite.dk:

> har lige smidt et kort mere i samme tråd.. nogen der ved hvad det er?

ISA kort med EPP Printer port

har man ikke styr på sit IT?! :)

--
Bjarke Andersen

Fra : Rasmus Trenskow

Dato : 26-08-02 13:58

> ISA kort med EPP Printer port
>
> har man ikke styr på sit IT?! :)

nope.. sq ikke på det gamle lort der har ligget her i flere år