Cisco 677 og TDC
Fra : [6200] ZiCoN

Dato : 26-08-02 10:26

Er der nogen der har et link til, hvordan man sætter en sådan router op til
TDC? Jeg synes jeg har set det på nettet et eller andet sted... Men jeg kan
ikke finde det igen.

Kristoffer

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 26-08-02 10:33

In article <akcs6o$i0c$1@news.cybercity.dk>, [6200] ZiCoN wrote:
> Er der nogen der har et link til, hvordan man sætter en sådan router op til
> TDC? Jeg synes jeg har set det på nettet et eller andet sted... Men jeg kan
> ikke finde det igen.

Det kan man ikke.

--
Andreas Plesner Jacobsen | You're ugly and your mother dresses you funny.

Fra : [6200] ZiCoN

Dato : 26-08-02 10:54

Hvad da?

Fra : SMBP

Dato : 26-08-02 12:20

Hvilken slags forbindelse har du? Pr@ccess, netekspress, TDC BB?

Steffen
Hjælp til Netværket www.s-p.dk

Fra : [6200] ZiCoN

Dato : 26-08-02 14:08

Det er en netexpress 256/128 Lige nu ATM.. Sagen er at vi har undersøgt om
Cisco 677 kan bruges til denne linie.. Og TDM siger ja, til dette... Jeg
ville bare høre om der var nogen der lå inde med en evt. side hvor
konfigurationen til dette lå..

Kristoffer

Fra : Blaster

Dato : 26-08-02 15:25

Jeg mener bestemt ikke den router kan bruges til ATM .. for så skal jeg da
have sådan en ..

Fra : Svend Erik Jensen

Dato : 26-08-02 18:22

On Mon, 26 Aug 2002 15:07:48 +0200, [6200] ZiCoN wrote in
dk.edb.internet.udbydere.xdsl <akd98d$103p$1@news.cybercity.dk>:

> [...]
>Cisco 677 kan bruges til denne linie.. Og TDM siger ja, til dette... Jeg
>ville bare høre om der var nogen der lå inde med en evt. side hvor

De eneste routere der kan bruges til NetExpress ATM versionen (den
gamle) er Speedstream 5711 eller Cisco 1401.

p.s.
Gider du skrive dit svar under det citerede.

--
Med venlig hilsen / Mes meilleures amitiés / Best regards
Svend Erik Jensen

Fra : [6200] ZiCoN

Dato : 26-08-02 20:40

Den skal ikke bruges sammen med ATM.. Den skal erstatte ATM.. Det er derfor
jeg gerne vil ha den op.. Det hele er til min bror, og han er ved at være
træt at den dial-up. Desuden mener han det kører ustabilt. Jeg ved det ikke
selv, men jeg mener det er et forsøg vær, da jeg har en cisco 677 til at
ligge. Vi har snakket med TDM, og de siger at den router vil køre fint
sammen med. Jeg har før snakket med et par stykker der har kørt den på
istedet for ATM, af samme grund som min lillebror gerne vil ha det op at
køre. Teledanmark kan bare ikke fortælle hvordan den skal sættes op, da de
ikke bruger den model.

Kristoffer

Fra : Jakob Houkjær

Dato : 26-08-02 23:00

> Den skal ikke bruges sammen med ATM.. Den skal erstatte ATM..

Hvis den skal erstatte ATM skal du også have forbindelsen konverteret til
PPPoE; det kræver så at din Cisco 677 understøtter denne protokol.
______________________________
Jakob Houkjær
Jeg repræsenterer med dette indlæg ikke TDC Internet

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 27-08-02 17:03

"[6200] ZiCoN" <springstoffer@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Den skal ikke bruges sammen med ATM.. Den skal erstatte ATM..

Hvis du har den gamle NE får du forbindelsen leveret i ATM. Der er ikke
noget der kan "erstatte" det.

Cisco 677 er desuden heller ikke kompatibel med TDC's DSLAM'er på det
lavere lag.

Ergo; drop det.

> Vi har snakket med TDM, og de siger at den router vil køre fint
> sammen med.

I må have misforstået hinanden.
Ellers er det helt nyt og jeg har ikke hørt om det.

OPDATERET Usenetstatistik pr. 27/8 - http://www.makr.dk/?usenetstats