redhat linux 7.2 og filserver
Fra : mistral

Dato : 26-08-02 00:17

davs, jeg er ret ny til det her linux halløj, men synes skidegodt om det
indtil videre. jeg har en maskine med redhat linux 7.2 som jeg gerne vil
have til at fungere som filserver for nogle winxp maskiner. jeg har forstået
at et program kaldet samba skulle kunne klare dette. nu er det sådan at jeg
ikke er nogen haj til det her, men jeg har da været inde på sslug.dk 's side
hvor de skriver noget om samba i nogle af deres bøger. jeg synes ikke altid
at det er lige forståeligt det der står. så jeg tænkte at der måske var en
Totalt NEWBIE :) vejledning til samba. eller et lign program som kan klare
ovenstående. hvis bare det havde været en windows-server jeg skulle sætte op
:). jeg gør dette fordi jeg synes at det er spændende at have noget nyt og
lege med. og vil rigtig gerne mere ind i linux verdenen :).

mvh. Tor Lund

Fra : Ove Lie

Dato : 29-10-02 20:31

"mistral" <remthismistral@it.dk> skrev i melding
> [...]
> :). jeg gør dette fordi jeg synes at det er spændende at have noget nyt og
> lege med. og vil rigtig gerne mere ind i linux verdenen :).

Last ned webmin og du kan sette alt opp via webbrowseren din

www.webmin.com Com er noe usikkert

-Ove