Erfaringer med Mycom bærbar (fra Bilka) sø~
Fra : Thomas Jensen

Dato : 25-08-02 21:44

Hej,

subj søges.
Jeg mener den koster omk 14.995,- er vist nok en p4 2.0 ghz

Nogen der har købt denne?

Fra : lcj@wanadoo.dk

Dato : 25-08-02 22:25

On Sun, 25 Aug 2002 22:44:04 +0200, "Thomas Jensen" <tgsj@mail.dk>
wrote:

>subj søges.
>Jeg mener den koster omk 14.995,- er vist nok en p4 2.0 ghz
>
>Nogen der har købt denne?

Nej - men tjek lige om det rent faktisk er en p4 mobile-processor, der
sidder i, og ikke en almindelig. Ellers får du en "stationær" bærbar.

Fra : max

Dato : 26-08-02 14:36

<lcj@wanadoo.dk> wrote in message news:7miimucqbo1rfg7rpqomsfis73iifgvvna@4ax.com...

> Nej - men tjek lige om det rent faktisk er en p4 mobile-processor, der
> sidder i, og ikke en almindelig. Ellers får du en "stationær" bærbar.

Til den pris er det helt sikkert den almindelige -
og den fungerer helt fino. Gad vide hvornår i
vokser fra den paranoia over for processorer..
Hvad er det lige du mener med din lille ordleg
"stationær" bærbar - er det det samme som en
"bærbar" stationær, eller bærbar "stationær"...?
Det du får er en ultra hurtig bærbar til en ultra
fed pris, den er så bare ikke ultra bærbar og
har ikke ultra lang batteriliv.. Men skal det være
det bedste a det bedste så kan du roligt fordoble
den pris du har quotet - du skal bare vide at begge
modeller er det halve værd i løbet af et par måneder.
det er din penge pung... mvh max