hundepik til pige søges
Fra : lover

Dato : 25-08-02 20:16

Jeg er en moden kvinde der godt vil prøve at blive bedækket af en stor
hanhund gerne en Labrador eller anden stor hanhund der kan ordne en kvinde.
Håber på seriøse svar .

Hilsen Helle

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 25-08-02 20:55

åååååå nej, skal vi nu høre på det vås igen, gab, bliv dog voksen

lover <likeyou200@yahoo.com> skrev i en

Fra : JBH

Dato : 26-08-02 00:32

Prøv på "Scor.dk"

Fra : Freedom

Dato : 26-08-02 07:27

Eller psykolog.dk

Iben

Fra : John

Dato : 25-08-02 23:51

"lover" <likeyou200@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> hanhund gerne en Labrador eller anden stor hanhund der kan ordne en kvinde.

Bondemanden skulle have besøg af dyrlægen, som var en spøjs fyr og så
var hanbugtaler. Dyrlægen ankom og gik straks hen til hønen og spurgte
hvem hønen var kæreste med,og lod som om hønen svarede:

- "Jeg er kæreste med hanen."

Bonden lurede lidt på det, men straks var dyrlægen henne ved
koen, og spurgte koenhvem hun var kæreste med, og lod som om
koen svarede:

- "Jeg er da kæreste med tyren!"

Bonden stod som lammet men pludselig tog fanden ved ham
og han løb ind i svinestalden,hev soen op i nakken
kiggede den ind i øjnene og råbte:

"Hvis du siger et ord, ryger du lige lukt på slagteriet!"

;) - John.

Fra : Kim Noer

Dato : 26-08-02 00:20

lover wrote:

> en kvinde. Håber på seriøse svar .

Jeg tror ikke du får det store held med at parre en hund med et svin
desværre.

--
Mig.
I doubt, therefore I might be.

Fra : VRI

Dato : 26-08-02 16:30

Den var god Kim *ROFL* rigtig god!!!!!

Fra : Annette Skovbon

Dato : 26-08-02 08:42

On Sun, 25 Aug 2002 21:16:14 +0200, lover wrote:

> Jeg er en moden kvinde der godt vil prøve at blive bedækket af en stor
> hanhund gerne en Labrador eller anden stor hanhund der kan ordne en
> kvinde. Håber på seriøse svar .
>
> Hilsen Helle

Kig evt. her:

http://amishrakefight.org/gfy/

--Annette

Fra : VRI

Dato : 26-08-02 16:30

Her er et seriøst svar til dig Helle: PSYKOPAT!!!!!!!

Fra : Johnny

Dato : 26-08-02 22:43

Tag dog at ignorere disse indlæg. Der sidder da en teenager og skriger af
grin i øjeblikket !!!

Dato : 27-08-02 20:07

--
Hvis du ka' du li' små søde hunde