Foto og postkort fra Lolland ( Birket og o~
Fra : Tom Stryhn Sr.

Dato : 25-08-02 15:36

Der er nu mulighed for at se nogle gamle foto og postkort
fra Birket og omegn på min hjemmesides danske version

http://freepages.genealogy.rootsweb.com/~stryhn/

Tekst og register er under udarbejdelse

Tom Stryhn Sr.
stryhn@email.dk
http://freepages.genealogy.rootsweb.com/~stryhn/

Fra : Peter Loumann

Dato : 25-08-02 16:46

"Tom Stryhn Sr." <stryhn@email.dk> skrev:

>http://freepages.genealogy.rootsweb.com/~stryhn/

Fornem samling! Men du er altså nødt til at gøre noget ved din
web-fremvisning: 461 tomler på en side, der vejer noget over 1 MB. Det
løser du ikke ved bare at skrive: "Bemærk det tager ca. 1 - 3 min for
siden at indsætte alle foto". Det tager lang tid selv på min hurtige
forbindelse, og det bliver uoverskueligt. I dit sted ville jeg dele
dem op et antal sider a måske ca. 25, hver med en sigende overskrift.

Dyrker du foto, mest praktisk digitalt? Eller kan alliere dig med en,
der gør? Det kunne være spændende at se billederne modstillet med,
hvordan det samme ser ud i dag - altså for (nogle af) de motiver, der
stadig findes.

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Fra : Poul Petersen

Dato : 25-08-02 22:34

"Tom Stryhn Sr." <stryhn@email.dk> skrev i en meddelelse
> Der er nu mulighed for at se nogle gamle foto og postkort
> fra Birket og omegn på min hjemmesides danske version

> [...]

Stor og flot serie - venter spændt på at der kommer tekst til billederne, så
man kan se hvad postkortene viser ?
Har du planer om at lægge andre sognes postkort på nettet - f.eks.
Horselunde - Skørringe ?
Mange hilsener
Poul Petersen

Fra : Tom Stryhn Sr.

Dato : 25-08-02 23:11

Teksten mv. er på vej

Med hensyn til andre sogne, ja sålænge det er omkring Lolland og Falster
og hvis jeg kan få digitale kopier med et register, pladsen til dem har jeg
nok af.

Hvis nogen kender nogen, så kontakt mig
Tom Stryhn Sr.
stryhn@email.dk

Fra : Palle Kvist

Dato : 26-08-02 20:10

19 stk fra Horslunde kan du se via denne side:
http://home2.inet.tele.dk/pkv/genea/

Mh
Palle Kvist