Ny bærbar, men hvilken?
Fra : Lasse M

Dato : 25-08-02 14:44

Hej

Jeg står og skal købe en ny bærbar for nogen, men jeg ved ikke rigtig
hvad jeg skal vælge. Den må koste omkring 18000,- og der er følgende
krav til den:

- Floppy drev
- indbygget netkort
- DVD/CD-RW combi-drev
- 256MB RAM
- mulighed for at tilslutte den i bilen

CPU og skærm betyder ikke så meget igen - den skal bare kunne køre
Windows og Office uden problemer.

Nogen forslag?

--
Mvh.
Lasse M

Fra : Søren Houen

Dato : 25-08-02 15:14

Jeg ville helt klart vælge en Dell. Jeg synes man får meget for pengene, og
det er lækkert at man kan tilpasse computeren efter sine egne ønsker.

Jeg har netop kigget på en Dell 2600, som koster omkring 18.000 med dine
nævnte ønsker. Kig nærmere på www.dell.dk .

Mvh. Søren Houen

Fra : Jean Christophe B. T~

Dato : 25-08-02 19:28

"Lasse M" <postmandper@postman.dk> wrote in message
> [...]
> - 256MB RAM
> - mulighed for at tilslutte den i bilen
>
> CPU og skærm betyder ikke så meget igen - den skal bare kunne køre

Vi har lige i øjeblikket et tilbud på en HP

Der er godt nok ikke CD-RW drev men det kan købes eksternt og så slider du
heller ikke på DVDdrevet når du brænder.

http://studi.dk/shop/?vis=4

Jeg ved ikke helt hvad du mener med at den skal tilsluttes i bilen ?

/Jean

Fra : Lasse M

Dato : 26-08-02 12:32

<snip>
> Jeg ved ikke helt hvad du mener med at den skal tilsluttes i bilen ?

Jeg mente man skulle kunne få en lader til bilen. Ham der skal have den
valgte en Dell i øvrigt.

--
Mvh.
Lasse M