Spørgsmål, måske til Punish?
Fra : V.Lerche & S.Anderse~

Dato : 25-08-02 13:09

Hej (Punish)
Jeg sad og så i Den Blå Avis annoncer på hunde til salg. Der var både
Amerikansk Bulldog og Amerikansk Staffordshire Terrier til salg.
Men hvis jeg kigger på Kennel Klubbens hjemmeside (DKK) så findes der ikke
noget der hedder Am. Bulldog. Er der her tale om den samme race selvom der
jo må siges at være forskel på en Bulldog og en Terrier?
I øvrigt slog det mig at der var ret mange annoncer med voksne/halvvoksne
hunde af disse (denne) race til salg, er det mon fordi folk ikke sætter sig
ind i hvad det er for en race de har købt?
Hilsen Vibeke L

Fra : Ricki Berthelsen

Dato : 25-08-02 13:26

Hejsa..

Jeg er ikke Punish, men jeg kender svarene (Har Amstaff)

Amerikansk Bulldog er ikke anerkendt af DKK, derfor indet om denne på deres
www.

Og ja, der er forskel på dem.

Håber at have klaret tingene lidt op for jer.

Ricki

"V.Lerche & S.Andersen" <battlefield@mail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:3d68c918$0$249$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...

Fra : V.Lerche & S.Anderse~