bios opgradering
Fra : Lasse Jensen

Dato : 25-08-02 13:05

ønskes til følgende serienr. 11/07/1999-amd75x-w977-6a6s2m49c-00 , jeg
har ledt over det meste af nettet, men har ikke rigtig haft heldet med
mig, og håber nogen herinde kan hjælpe mig lidt....

-LAsse

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 25-08-02 13:32

Et navn på bundkortet havde været godt! Du kan ikke bruge en Asus bios til
et Abit board osv.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Lasse Jensen

Dato : 25-08-02 13:36

On Sun, 25 Aug 2002 14:31:57 +0200, "Michael Lund Sørensen"
<hold.diskussionen.i.gruppen@tak.dk> wrote:

>Et navn på bundkortet havde været godt! Du kan ikke bruge en Asus bios til
>et Abit board osv.

Problemet er, at jeg ikke med 100% sikkerhed ved hvad bundkortet
hedder, men en søgning på google.com med serienr. siger at det drejer
sig om et microstar board .... og jeg har været inde på deres
hjemmeside, men de havde ikke noget liggende..... på boardet sidder en
550Mhz Amd processor....

-LAsse

Fra : Lasse Jensen

Dato : 25-08-02 13:45

On Sun, 25 Aug 2002 14:31:57 +0200, "Michael Lund Sørensen"
<hold.diskussionen.i.gruppen@tak.dk> wrote:

Efter lidt videre søgning fandt jeg yderlige information,

AMD 751 chipset with Award BIOS v6.00 ,

men mangler stadig en opgradering

Fra : Simon Walther-Larsen

Dato : 25-08-02 15:25

Lasse Jensen <bandit@røvkrøl.dk> har med klæbrige fingre ramt
tastaturet på en måde, så disse sprøde ord er fremkommet:

>Efter lidt videre søgning fandt jeg yderlige information,
>
>AMD 751 chipset with Award BIOS v6.00 ,
>
>men mangler stadig en opgradering

Et sted på dit bundkort står modelnummer. I dette tilfælde står der
sikkert MS-6167. Se evt mere om identificering her :
http://www.plasma-online.de/index.html?content=http%3A//www.plasma-online.de/english/identify/serial/mainboard/mb_microstar.html

Link til BIOS (japansk) :
http://henry.msi-computer.jp/support/download/bios/query_bios?bios_product=MS-6167&SUBMIT=%B8%A1%BA%F7
MVH Simon Walther-Larsen
"Hvis alle tænker på sig selv, er der tænkt på alle"