Køb af case badges
Fra : Lars Hedegaard Peder~

Dato : 25-08-02 10:57

Hej

Hvor kan man købe AMD Athlon XP case badges online (som disse
http://www.overclockers.co.uk/acatalog/Online_Catalogue_Case_Badges_31.html)
?
Jeg kan kun finde shops i udlandet som tager en formue for dem i
forsendelse. Er der ikke nogen her i landet som sælger dem?

--
/Lars
Fjern "FJERNDETTE" fra min mail adresse ved svar.

Fra : Mogens

Dato : 25-08-02 12:22

On Sun, 25 Aug 2002 11:57:20 +0200, "Lars Hedegaard Pedersen"
<hedegaard@FJERNDETTEmail.dk> wrote:

>Hej
>
>Hvor kan man købe AMD Athlon XP case badges online (som disse
>http://www.overclockers.co.uk/acatalog/Online_Catalogue_Case_Badges_31.html)

Hvis det er den lille badge som passer i den fordybning
som de fleste kabinetter har, så kan du få dem gratis fra
AMD. De har en formular på deres website hvor du kan
bestille dem. Så kommer der en kuvert en uges tid senere.

mvh Mogens

Fra : Lars Hedegaard Peder~

Dato : 25-08-02 12:47

"Mogens" <moveng@portalen.no> wrote in message

> [...]
> AMD. De har en formular på deres website hvor du kan
> bestille dem. Så kommer der en kuvert en uges tid senere.

Den har bare ikke virket i lang tid. Der står godt nok at det kun er
midlertidigt at den er ude af drift, men det har den været i rigtig lang tid
(måneder), så jeg tror slet ikke de har den service længere.

Mvh. Lars

Fra : Mogens

Dato : 25-08-02 15:20

On Sun, 25 Aug 2002 13:46:51 +0200, "Lars Hedegaard Pedersen"
<hedegaard@FJERNDETTEmail.dk> wrote:

>Den har bare ikke virket i lang tid.

OK, det viste jeg så ikke. Det virkede fint for et
halvt år siden da jeg bestilte en håndfuld badges.

mvh Mogens

Fra : Henrik Dissing

Dato : 25-08-02 12:27

On Sun, 25 Aug 2002 11:57:20 +0200, Lars Hedegaard Pedersen wrote:

>Hvor kan man købe AMD Athlon XP case badges online

For 1½ år siden fik jeg et par Thunderbird badges tilsendt direkte fra AMD
uden beregning. Man gik bare ind på deres hjemmeside og brugte en techdoc
order form.

Jeg var lige inde og kigge nu, men kunne ikke umiddelbart se at det stadig
er en service de yder.

Venlig hilsen
Henrik Dissing

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 25-08-02 18:27

> [...]
> Jeg kan kun finde shops i udlandet som tager en formue for dem i
> forsendelse. Er der ikke nogen her i landet som sælger dem?

Det er måske ikke lige det du søger men her kan du finde nogle der er lidt
"sjovere"...
http://www.studiedata.dk/group.asp?group=160

Thomas
This mail was scanned by Norton Antivirus 2002