Superbold holdbar
Fra : Punish the deed, not~

Dato : 25-08-02 09:33

Jeg vil også dele mit nye boldkøb med andre der måske har en hund der
ødelægger alt legetøj . Jeg fandt ved et tilfælde en lille orange bold
mærket select akupungturbold fra matas 99kr for 2 . Den har min hund
nu leget med hele dagen i går og i dag uden at få den ødelagt og
det er altså rekord ! han ødelægger ellers _alt_legetøj, han har enda
brugt teknikken med at skubbe den op i et hjørne så han rigtig kan få
fat men den holder endnu , jeg har snart brugt en mindre formue på at
forsøge mig med holbart legetøj . Denne her bold har knupper der
åbenbart gør det svært at bide hul nogen steder , og så er der lige
tilpas meget luft i at den virker næsten umulig at punktere, og han er
så glad for den at han har sovet med den i munden

Fra : Martinovic

Dato : 27-08-02 06:31

Ja, dem kender jeg godt, men en DAMP labrador bider altås igennem alligevel.
Men, selvom de er punkterede, så kan de stadigt rulle og er fremragende
legetøj. De er så hårde, at det tager lang tid for dem at makulere dem, som
det sker lynhurtigt med andre læder og plastic bolde.

Mvh
Martin
Punish the deed, not the breed <nobody@home.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:ng5hmu82u0m5i93v3ihs83nrs3l9cs64bf@4ax.com...

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 27-08-02 15:51

On Tue, 27 Aug 2002 07:30:41 +0200, "Martinovic" <martino@ruec.dk>
wrotd:

> [...]
>legetøj. De er så hårde, at det tager lang tid for dem at makulere dem, som
>det sker lynhurtigt med andre læder og plastic bolde.

Ok jeg troede godt nok ikke at der var nogen der var værre end min til
at ødelægge , men måske jeg bare aldrig har mødt en DAMPlab hvor
lang tid tog det din at ødelægge den ? vi er nu oppe på 4 dag og det
er meget stort her

Fra : Malle-brok

Dato : 27-08-02 16:31

Hej.

Lige til din statistik:

Malle-tæve på 3½ år (vægt ca. 18 kg): ca. 25 minutter om at punktere den, og
efter 40 minutter var der også bidt hul i den

Hilsen
Carina
- Og Tikki-tøsen, der igen nu kun har sit kalkben som legetøj

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 27-08-02 17:57

On Tue, 27 Aug 2002 17:31:12 +0200, "Malle-brok"
<malle-brok@tdcadsl.dk> wrotd:

> [...]
>
>Hilsen
>Carina
>- Og Tikki-tøsen, der igen nu kun har sit kalkben som legetøj

tjae det forstår jeg ikke helt , for han har ødelagt alt andet fra
latex til nylabone og gummabone der er lavet til "powerdogs" men
det behøver jeg vel heller ikke at forstå det vigtigeste er jo at den
nu har holdt i 4 dage

Fra : Martinovic

Dato : 29-08-02 12:00

Hun bed hul i den allerede første aften, men den er endnu stadig rimeligt
hel og kan rulle, så vi har skam meget fornøjelse af den stadig væk og vi
har haft den i snart 3 uger. Jeg har heller aldrig oplevet noget lignende
d.v.s. m.h.t. levetid på legetøj.