keyboard & mus
Fra : Peter H. Bech

Dato : 25-08-02 09:36

Hej,

Mit keyboard og min mus (logitech trådløs) er pludselig begyndt at stå af.
De gange det er sket, er sket sekundet efter jeg har placeret musemarkøren i
adressefeltet i Explorer 6.0 eller i Outlook Express efter jeg har placeret
musemarkøren i et af de tre tekstfelter (Til, CC eller Emne)
Det er også sket et par gange under opstart, hvor den under
opstartsproceduren skriver "No mouse or keyboard present", hvorefter jeg
bare genstarter, og så virker det??
Nogen med lignende problemer.

Bundkort: ASUS A7V333

mvh
Peter H. Bech

Fra : Niels

Dato : 25-08-02 10:04

Hej !

Har du undersøgt om der er strøm på batterierne ?

M.v.h.

Niels

Fra : Peter H. Bech

Dato : 25-08-02 10:35

Hej,
Tænkte nok I ville spørge Yep, nye batterier er sat i.

/Peter

Fra : Stokholm

Dato : 25-08-02 12:29

Prøv at fifle lidt med USB stikket bagpå.

Fra : Tinky Winky

Dato : 26-08-02 14:55

> Prøv at fifle lidt med USB stikket bagpå.

Ja, hvis den siger "no keyboard present", må det være modtager <->
motherboard den er gal med og ikke have noget med selve mus, keyboard eller
batterierne at gøre.