Debian/skærmopløsning
Fra : claus Christian Lars~

Dato : 25-08-02 06:17

Hvordan ændrer man skærmopløsning i debian?

Hilsen Claus

Fra : Brian Christensen

Dato : 25-08-02 09:30

On Sun, 25 Aug 2002 07:16:49 +0200, claus Christian Larsen wrote:

> Hvordan ændrer man skærmopløsning i debian?
>
> Hilsen Claus
Den nemme måder er vel med: dpkg-reconfigure xserver-xfree86
Ellers må du manuelt rette i filen /etc/X11/XF86Config-4

mvh
Brian

Fra : claus Christian Lars~

Dato : 25-08-02 08:44

Brian Christensen wrote:
> On Sun, 25 Aug 2002 07:16:49 +0200, claus Christian Larsen wrote:

> Den nemme måder er vel med: dpkg-reconfigure xserver-xfree86
> Ellers må du manuelt rette i filen /etc/X11/XF86Config-4

Takker. Kunne jeg selv have læst i debianguiden. Jeg blev lidt forvirret
fordi det egentligt kun var mode jeg skulle have ændret, hvilket jeg
forsøgte at gøre i konfigurationsfilerne, uden held.

Det er klaret nu, tak for hjælp.

Hilsen Claus-