Deling af NE - rekord stor elregning?
Fra : Steso Fury

Dato : 19-02-01 19:05

Hejsa alle!

Vi er to sammenboende der får 512/128 den 27. i denne måned hos TeleDK. Jeg
har nu læst/scrollet mig igennem de sidste 300 postings og kan ikke se et
svar på mit følgende spørgsmål:

Skal man sætte ICS op for at kunne dele? Altså skal maskine 1 (2 netkort)
være tændt for at nr. 2 kan surfe og lign? Kan man ikke løse problemet med
hardware ved boksen? Og hvis ja - hvordan?

Jeg så nødigt min maskine stå tændt hele dagen for at min roomie kan surfe!
Alle svar tags med kyshånd!

Mvh. Steso Fury & Ingunn

Fra : Eivind Olsen

Dato : 19-02-01 19:15

Jeg går ud fra at det er netexpress du får

Her skal du ganske rigtigt have den ene computer tændt hele tiden, for at
nummer 2 kan
surfe.
Meeeen du kan jo også gekøbe en atmrouter, kan ikke huske hvad de hedder,
men er det ikke
noget med Cisco 1401 eller Speedstrem ?

Disse routere har en Ethernet port på udgangen, denne forbinder du med en
hub eller switch, og
voila I kan være på begge to.

mvh

Eivind

dk.edb.netvaerk - endnu et svar som de ikke ved i Fona !

Fra : Steso Fury

Dato : 19-02-01 19:37

Cool burger! Super hurtigt svar og ikke fra Fona - lækkert. Tak skal du
havestol Eivind - det var rart med lidt visdom.

Mvh Steso und Ingunn

Fra : Steso Fury

Dato : 19-02-01 19:46

Doh! Koster også kun 6000 kroner. Aaaaaaaaaaaaargh!
Hvorfor i djævlens navn har TDC ikke router som CC !?!?!?!? Pis pis pis pis!
Undskylder udbruddet, men ingen penge har vi masser af!

Steso e Ingunn

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 19-02-01 20:21

> Doh! Koster også kun 6000 kroner. Aaaaaaaaaaaaargh!

Du kan konvertere til den nye Netexpres som er inkl. router.
Kontakt kundeservice for info.

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855

Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 19-02-01 20:38

"Martin Højriis Kristensen" <hoejriis@SLETDETTEiname.com> writes:
> Du kan konvertere til den nye Netexpres som er inkl. router.

Er den annonceret?
--
Lars Balker Rasmussen "Woo hoo!?"

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 20-02-01 10:23

> Er den annonceret?

Hvis ikke officielt, men jeg kunne have fået informationen ved at ringe til
80808031 (som er igang med at sælge produktet), så mon ikke jeg er in the
clear med min tavshedspligt...

Fra : Jonas Heilesen

Dato : 19-02-01 20:21

> Doh! Koster også kun 6000 kroner. Aaaaaaaaaaaaargh!
> Hvorfor i djævlens navn har TDC ikke router som CC !?!?!?!? Pis pis pis
pis!
> Undskylder udbruddet, men ingen penge har vi masser af!

Så skynd dig at ændre din bestilling til Pro@cess. Her får du en router med
i prisen. Og hvis du begynder at regne det ud, så kan dua have Pro@cess i
ganske mange år, uden at komme til at betale mere end for NE og en løs
router.

--
mvh Jonas Heilesen

Fra : Steso Fury

Dato : 19-02-01 23:34

Har snakket med en meget sød dame på TDC internet og vil få konverteret min
NE til NE2. Så langt så godt, men dog skal hermed tilføjes at det koster en
plov ;o( Man kan få en åben og en lukket router - den første er til
ICQ-rødderne og pilfingre og den anden til alm. dødlige
- I guess.
Anyway går der noget tid før det lader sig gøre da TDC er ved at skifte
leverandør - hmmm......
Tak for svarene og hurtig hjælp! Newsgroups rocker for vildt!!

Mange hilsner Steso & Ingunn