Webcam, hvilket?
Fra : | Gooz |

Dato : 24-08-02 21:54

Hej NG!

Jeg har planer om at købe et webcam, som nok primært skal bruges til
Netmeeting, og nok også lige grappe nogle billeder i ny og næ. Jeg har set
på et Creative Webcam og Webcam 5. Er disse nogenlunde i forhold til lys
osv.?

Mvh
Daniel J.

------
WWW: [http://home19.inet.tele.dk/ozon]

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 24-08-02 22:08

"| Gooz |" <danielj@NO-SPAMoncable.dk> wrote in message

> [...]
> på et Creative Webcam og Webcam 5. Er disse nogenlunde i forhold til lys

Klart et Philips ToUcam PRo

Fra : | Gooz |

Dato : 24-08-02 22:37

Tak for det hurtige svar!

> Klart et Philips ToUcam PRo
Tja, men jeg er ude efter et webcam til helst under 450 kr.

Mvh
Daniel J.
----
[WWW] http://home19.inet.tele.dk/ozon

Fra : Carsten Matzon

Dato : 25-08-02 00:31

> Tja, men jeg er ude efter et webcam til helst under 450 kr.

Tjah så får du også derefter...

Har prøvet et Creative Webcam 3 USB ... BADR!... I Forhold til det Phillips
jeg har nu må jeg konstatere at Creative er elendigt...

Carsten

Fra : Cacba

Dato : 24-08-02 22:52

> Klart et Philips ToUcam PRo

lyder som om du selv har et... kan du sende et pic saa jeg kan se kval ?

Cacba Out..

Fra : Hans Pedersen

Dato : 25-08-02 01:12

On Sat, 24 Aug 2002 23:08:18 +0200, "Bjarke Hansen"
<bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> wrote:

>Klart et Philips ToUcam PRo

Roger that. Det kamera er fantatisk set i forhold til at det er et
webcam. Ufatteligt lysstærkt og skarpt tegnende.

--
Hans Pedersen, Esbjerg.
http://h2ns.dk | ICQ: 9178476

Fra : Flemming Joensson

Dato : 25-08-02 10:59

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> wrote in

> Klart et Philips ToUcam PRo

Enig - det giver imponerende gode billeder... og så lignder det et æg

Flemming

Fra : ab

Dato : 28-08-02 08:59

Jeg har et som ovennævnte, men uden PRO - synes ikke det er til at se
forskel fra mit tidl. Webcam-Go -
skulle der ikke gerne være en forskel ?

ab

Fra : Flemming Joensson

Dato : 29-08-02 08:25

"ab" <abc_ab@image.dk> wrote in

> Jeg har et som ovennævnte, men uden PRO - synes ikke det er til at se
> forskel fra mit tidl. Webcam-Go -
> skulle der ikke gerne være en forskel ?

Der er en hel del forskel på ToUCam og ToUCam PRO - så jeg tror ikke du
vil opleve den helt store forskel på Webcam Go og ToUcam, men derimod
vil opleve forskellen på de to førnævnte og så PRO udgaven der er i en
klasse for sig.

Flemming

Fra : Cacba

Dato : 29-08-02 18:46

Hvad saa med forskellen paa Logitech Quickcam Web.. og TuCam pro ?

Cacba Out..

Fra : MaRk

Dato : 25-08-02 00:11

Hej

Jeg har 2 creative webcams, det ene er et webcam go, og det andet med
ledning. Begge cameraer giver gode billeder.

Jeg har i øvrigt mit det ene til salg (det med ledning) hvis du er
interreseret.

Jeg kan godt sende nogle billeder.

Mvh
MaRk