CD Skiver
Fra : Aksel

Dato : 24-08-02 21:28

Har I set hvad CD skiver koster de steder hvor afgiften er kommet på?
Bilka vil have 316 kr for 25 Platinum på spindel.
Brugsen 19,95 for 1 kodak, 149 kr for 10

De har tilsyneladende benyttet lejligheden til at fordoble deres grundpris,
jeg mener at afgiften er på ca. 4,50

I Flensburg gav jeg i sidste uge 9,99 Euro for 25 Platinum.

Hilsen Aksel

Fra : Cacba

Dato : 24-08-02 22:10

WTF det er jo sygt..

jeg maa til tyskland.. og saa kan man jo ogsaa lige tage nogle bajer med
naar man nu er der nede :)

Cacba Out..

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 25-08-02 07:06

"Aksel" <akselj@newmail.dk> wrote in message
> I Flensburg gav jeg i sidste uge 9,99 Euro for 25 Platinum.

Jeg gav 200,- for 50 HP i Fleggaard for nogen tid siden.

Hvor købte du de Platinum henne?

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : MaRk

Dato : 25-08-02 12:19

Hvor kan man købe billiger cd-r på nettet billigt??

andre end www.billigmedien.de ?

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 25-08-02 12:57

On Sun, 25 Aug 2002 13:19:02 +0200, "MaRk" <x@x.dk> wrote:

>Hvor kan man købe billiger cd-r på nettet billigt??
http://makeashorterlink.com/?P3E113B91
http://www.billigmedien.de/
http://www.nierle.de/
http://www.homedata.dk/