Perioder i hundens liv
Fra : Johnny

Dato : 24-08-02 19:48

Er der nogle der har, eller evt. ved hvor man kan få oplysninger om de
forskellige perioder i hundens liv ?
Her tænker jeg specielt på hvalpens første år eller to. Altså hvornår de
skifter tænder, begynder at lette ben (hanhundene),
bliver kønsmodne osv. Samt de forskellige sociale perioder af hundens første
par år.
Jeg håber at kunne finde noget om det her på nettet.
På forhånd tak for hjælpen...
Mvh Johnny

Fra : Jensog Lone

Dato : 24-08-02 20:05

Hej Johnny
prøv at kigge ind her http://www.hunde-info.dk/page15.shtml måske du kan
bruge noget af det.
mvh Lone

Fra : Johnny

Dato : 24-08-02 21:39

Tak, jo det er gode sider der er her.
Jeg fandt desuden denne side som er alletiders :
http://www.netdyredoktor.dk/Hund/Hund_Hundeskolen/mental_fysisk_udvikling.ht
ml
Mvh Johnny