Den nye Redhat beta dur ikke for mig :-(((
Fra : Henrik Lynggaard

Dato : 24-08-02 16:37

Hejsa

Den nye redhat beta duer ikke for mig, Ligemeget hvad jeg gør stopper
indstallationen efter at have kørt Bash pakken ind (45 ud af 604 pakker
nået)

Jeg har prøvet at brænde det ned på et nyt sæt medier, fordi jeg troed
det måske var problemet.

Og som om det ikke er nok, så efterlader den en halvt opdateret GRUB som
bootloader efter jeg har gennemtvunget en genstart
ar

Er jeg den eneste med ligende problemer, eller ??? og evt. nogen som har
fundet ud af at løse dem ??

(GRUB loaderen er løst ved at reinstalle redhat 7.3)

mvh
henrik