Hvad er "Wild Card DNS" ??
Fra : JN

Dato : 24-08-02 12:34

Hvad er "Wild Card DNS" ??

Jeg har brug for lidt nyttig baggrundsviden, især med henblik på at lave
subdomæner.

Jeg står nemlig og skal vælge ny webhotel-udbyder (da min nuværende,
Internetklubben.dk, er elendig), og jeg har brug for muligheden for at lave
subdomæner.

mvh Jakob

Fra : Claus O

Dato : 24-08-02 13:34

"JN" <jakob@putandtake.dk> wrote

> Hvad er "Wild Card DNS" ??

Undskyld, men har du overhovedet forstået noget af
den forelæsning du fik omkring tråde og begrænsning
af sådanne i anden NG.
Du poster og poster og det meste er OT...........
Claus

Fra : Frontier

Dato : 25-08-02 12:21

Hejsa

On Sat, 24 Aug 2002 14:33:54 +0200, "Claus O"
<ClausOlsen@NOSPAMhotmail.com> wrote:

> [...]
>den forelæsning du fik omkring tråde og begrænsning
>af sådanne i anden NG.
>Du poster og poster og det meste er OT...........

Måske poster han igen og igen, fordi kun trolde svarer ham med
reprimander - istedet for at hjælpe med hans spørgsmål?

Trolde vil gerne holde orden. Nogle gange skaber de desværre det
modsatte...

/Frontier

Fra : JN

Dato : 27-08-02 10:02

Nu skal jeg nok holde mig til 'en tråd...

Kan man på nogen måde se, om man har fået "wild card dns"

Har man det, hvis man kan skrive etellerandettilfældigt.ensdomæne.dk, og
forsiden (på ensdomæne.dk) så kommer frem?

mvh
Jakob

Fra : Jakob Møbjerg Nielse~

Dato : 27-08-02 10:09

JN wrote:
> Har man det, hvis man kan skrive etellerandettilfældigt.ensdomæne.dk,
> og forsiden (på ensdomæne.dk) så kommer frem?

Ja.

--
Jakob Møbjerg Nielsen | "Five exclamation marks, the
jakob@dataloger.dk | sure sign of an insane mind."