En tør konstatering
Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 24-08-02 11:13

Vi har haft lidt forskellig respons på vore oplysninger om Thyholm
kommunes fremfærd - eller måske nærmest det modsatte - men én af de
sjovere hørte jeg den anden dag, og den skal i lige have med.

Vi småsludrede lidt om skyld og forbrydelse i kommunens forvaltning,
og så kom denne bemærkning:

Vi har en chef for kultur- og socialforcaltningen, der overhovedet
ingen uddannelse har.
Vi har en kommuneingeniør, der aldrig har været ingeniør.
Vi har en kommunaldirektør, der ikke er jurist, og vi har en
borgmester, der ikke har forstand på noget som helst.
Hvad fanden havde du så forventet mand?

www.kajsvenningsen.dk/

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 24-08-02 11:20

Kaj Svenningsen <newssvar@kajsvenningsen.dk> writes:

> [...]
> Vi har en kommunaldirektør, der ikke er jurist, og vi har en
> borgmester, der ikke har forstand på noget som helst.

Så prøv at se vores ministres højeste uddannelse, det er
underholdende/skræmmende læsning:

Udenrigsminister;
Mag.art. (sml. litteraturvidenskab) fra Københavns Universitet

Økonomi- og erhvervsminister;
Højere handelseksamen i regnskab og driftsøkonomi fra Tietgenskolen i
Odense

Skatteminister;
Journalistuddannet

Minister for Videnskab, Teknologi og Udvikling;
Uddannet som journalist ved Herning Folkeblad

Og mine to favoritter:

Undervisningsminister;
Nysproglig student

Socialminister og minister for ligestilling;
Matematisk-samfundsfaglig student fra Viby Amts Gymnasium

Mvh Trine

http://usenet.dk
http://www.triane.dk, hvis du mangler et sted at sove i Nordjylland

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 24-08-02 20:56

Trine Kornum Christiansen skrev:

>Så prøv at se vores ministres højeste uddannelse, det er
>underholdende/skræmmende læsning:

Du har helt ret, men disse uvidende ministre har vist til en vis grad
fattet, at de så kan spørge hos nogen, der har fuldført sin
uddannelse.

www.kajsvenningsen.dk/