3 uger gamle killinger.....
Fra : www.toyota-forum.dk

Dato : 24-08-02 10:45

Hej gruppe.

Jeg har et spørgsmål som jeg håber i kan hjælpe mig med. Vi har 3 stk. 3
uger gamle killinger (og moderen naturligvis) men vi synes at der er stor
forskel på deres aktivitet, den ene kommer meget ud fra deres "skjul" den
anden kommer ind imellem, men den tredje ser vi aldrig, den er i live, men
er det normalt at der er så stor forskel?? jeg mener også at den er mindre
end de 2 andre, skal jeg bare se tiden an??

Mvh
Hanne Madsen

www.toyota-forum.dk

Fra : Nina El Falaki

Dato : 24-08-02 12:34

Hej Hanne

Jeg går ud fra, at det er huskatte, og de kan have mange forskellige
temperamenter.

Af hensyn til prægningen på mennesker synes jeg, du skal beskæftige dig
meget med alle killingerne, dvs. du skal have dem i hænder flere gange hver
dag, ellers risikerer du, at de bliver sky/halvvilde.

Så nej, du skal ikke se tiden an.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : www.toyota-forum.dk

Dato : 24-08-02 13:10

Jahhhh det er godt nok huskatte, men moderen er en kat vi fandt i maj måned
2001 , (da var hun ca. 3-4 måneder gammel ifølge vores dyrlæge) hvor hun sad
fast i et træ og da vi fik hende ned ville hun ikke væk fra os, så vi valgte
at tage hende med hjem. Vi tror at hun er blevet "dumpet", da det ifølge min
mor, (den blev fundet i hendes have) var sket 1 gang før at en mand på en
knallert havde "dumpet" et kuld killinger.

De er nu alle fremme dog er moderen lidt utryg ved det hele og de får ikke
lov til at gå alt for langt væk fra hende faktisk ret sjovt at iagtage.

Mvh
Hanne Madsen

www.toyota-forum.dk

Fra : Nina El Falaki

Dato : 24-08-02 15:28

Ja kattemødre er nogle værre
" kyllingemødre" *fnis*.

Det vil hjælpe moderen, hvis killingerne ikke har for meget plads, og det
vil også lette renlighedstræningen.

Du kan nu stille noget killingefoder ned til killingerne (det kan godt være
tørt tørfoder), så vil de sandsynligvis selv begynde at spise, nysgerrige
som de er. Når de begynder at spise, skal de bruge en lille kattebakke, for
så holder moderen op med at holde dem rene bagi.

Undskyld hvis du allerede vidste alt det her

Fra : www.toyota-forum.dk

Dato : 24-08-02 15:30

Det gjorde vi ikke.... tak

Mvh