mariekiks?!?!
Fra : Mette Frederiksen

Dato : 24-08-02 10:37

Hejsa! *S*

Nu sad jeg lige og læste at katte med clamydia fik øjenbetændelse og at det
ikke var til at komme af med...

Så tænkte jeg om Kiksen var blevet undersøgt for clamydia... det kan jo være
derfor i ikke kan få bugt med hendes sygdom?!?!

Blot en tanke..

Men måske hun allerede har det bedre?!?! man har jo lov at håbe!

Mange hilsner
Mette

--

NYT! NYT!
onlinecommunity for overvægtige: Chat, debat, intern mailsystem osv.

Fra : Ukendt

Dato : 25-08-02 15:22

Hej Mette

Tak for din bekymring
Kiksen er ikke blevet undersøgt for clamydia, men hun var ved dyrlægen i den
snart forgangne uge fordi hendes øjnbetændelse og nyseri var taget til.
Dyrlægen mente, at vi skulle give hende en sidste chance, og det sagde vi ja
til!
Kiksen får nu en intensiv længerevarende pencillinkur, og faktisk allerede
dagen efter, var der næsten ingenting at se på hendes øjne.
I dag virker hun faktisk friskere end nogensinde, og hun er da en rigtig sej
bandit som løber sidelæns for at angribe tæer og ben. Nyseriet er også
aftaget og øjnene er stadigvæk fine, så vi håber virkelig, at denne
pencillinkur bliver løsningen på problemerne. Vi vil så gerne beholde den
lille Kiks.

Venlige hilsner

Gonzo