Driver til Apollo Ethernet PC Card
Fra : Stationsforstanderen

Dato : 24-08-02 10:21

Hej
Jeg ved ikke om det er den rigtige gruppe. Men jeg prøver. Jeg mangler en
driver en til et Apollo Ethernet PC Card. 10base. Jeg har forgæves forsøgt
via google men uden held.

Håber nogen kan hjælpe,
MVH
Asbjørn

Fra : ab

Dato : 25-08-02 17:42

> driver en til et Apollo Ethernet PC Card. 10base. Jeg har forgæves forsøgt
> via google men uden held.

Jeg har for ca. 2 mdr. solgt en sådan "dims" - og køberen fandt en driver
til den, så den er "derude"

ab

Fra : .

Dato : 25-08-02 18:47

On Sat, 24 Aug 2002 11:21:17 +0200, "Stationsforstanderen"
<ababab105@hotmail.stop.com> wrote:

> [...]
>driver en til et Apollo Ethernet PC Card. 10base. Jeg har forgæves forsøgt

Du kunne se på kortet hvilken chip det er der sidder på kortet f.eks.
Realtek XXXX og derefter finde en driver der passer til den chip.

Fra : Stationsforstanderen

Dato : 25-08-02 22:05

Hej
Jeg har fundet driverne. De hedder RE450 PCMCIA Ethernet PC card.
Tak for hjælpen

Stationsforstanderen <ababab105@hotmail.stop.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:ak7j5n$52e$1@sunsite.dk...