Ikke permanet disk?!?
Fra : Søren Christensen \(~

Dato : 24-08-02 10:02

Hej!

Min splinter knaldhamrende nye Maxtor Fluid 40gb harddisk laver af og til en
mærkelig ting. Lige pludselig lyder det som om den stopper. Dereefter står
den som ikke permanet disk og jeg har ikke adgang til den.
Hva kan være galt? Skal jeg få den byttet?
Genstarter jeg puteren er den med igen.
Jeg kører ME.

Mvh Søren C

Fra : Ukendt

Dato : 24-08-02 10:28

Søren Christensen (4200) wrote:

> [...]
> den som ikke permanet disk og jeg har ikke adgang til den.
> Hva kan være galt? Skal jeg få den byttet?

Test den med Maxtors powermax testprogram.

http://www.maxtor.com/en/support/downloads/powermax.htm

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 24-08-02 17:49

"Søren Christensen (4200)" <SHC808@hotmail.com> wrote in message
> mærkelig ting. Lige pludselig lyder det som om den stopper. Dereefter står

Er du sikker på din PSU kan trække den ?

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Søren Christensen \(~

Dato : 25-08-02 12:12

"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingensteder.dk> skrev i en meddelelse
> "Søren Christensen (4200)" <SHC808@hotmail.com> wrote in message
>
> Er du sikker på din PSU kan trække den ?

Den trak da min gamle 1,6 gb fint. Den var der aldrig problemer med. Der er
heller ingen problemer sålænge den bliver brugt. Men så snart jeg kører med
Me, hvor det stort set kun er min anden Master disk der bliver brugt, så er
det at det sker. Det er ligesom den går i pausetilstand men det virker bare
mere som koma!

Mvh Søren c

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 25-08-02 17:21

"Søren Christensen (4200)" <master.clio@12move.dk> wrote in message
> Den trak da min gamle 1,6 gb fint. Den var der aldrig problemer med. Der
er

Den kørte vel heller ikke så hurtigt?

> [...]
er
> det at det sker. Det er ligesom den går i pausetilstand men det virker

Har du prøvet den i en anden maskine?