Ny bærbar
Fra : Jesper Rasmussen

Dato : 24-08-02 08:51

Hej

Jeg kan ikke helt bestemme mig for hvilken bærbar jeg skal købe.
Den skal helst være med følgende specifikationer:

Uden CD/DVD-ROM
Med Touchpad
Med Mobile Processor

På edbpriser kunne jeg faktisk ikke rigtigt finde en der havde de
specifikationer - Kender I en?

Mvh
Jesper

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 24-08-02 08:58

"Jesper Rasmussen" <nej@til.spam> writes:

> Jeg kan ikke helt bestemme mig for hvilken bærbar jeg skal købe.
> Den skal helst være med følgende specifikationer:

> [...]

Så vidt jeg lige kan se opfylder Acers Travelmate 354TE dine krav. Jeg
har selv sådan en, netop fordi den ikke har CD/DVD-drev, og jeg skal
bruge en meget tynd bærbar pga. gigt i hænderne. Den er til gengæld
også halvdyr.

Mvh Trine

http://usenet.dk
http://www.triane.dk, hvis du mangler et sted at sove i Nordjylland

Fra : Jean Christophe B. T~

Dato : 24-08-02 09:00

"Jesper Rasmussen" <nej@til.spam> wrote in message
> [...]
> Med Touchpad
> Med Mobile Processor
>
> På edbpriser kunne jeg faktisk ikke rigtigt finde en der havde de

Hvad vil du dog bruge touchpad til ?

Jeg har selv købt en IBM X20 med PIII-600 processor og den er jeg superglad
for specielt fordi den kun vejer 1,6 kg.

www.laptops.dk

Hvis du insisterer på touchpad mener jeg det er Dell du skal kigge hos.

www.dell.dk

Og måske kan du også være heldig at finde en HP som har det ?

/Jean

Fra : Esben

Dato : 24-08-02 12:36

"Jean Christophe B. Thomsen" <jean@studi.dk> skrev i en meddelelse

> Og måske kan du også være heldig at finde en HP som har det ?

HP Omnibook 500/510 er tættest på, men har ikke touchpad.
http://www.flc.dk/doc/pc_omnibook_510.pdf

--
Esben

Fra : Jean Christophe B. T~

Dato : 24-08-02 09:12

> [...]
> Med Touchpad
> Med Mobile Processor
>
> På edbpriser kunne jeg faktisk ikke rigtigt finde en der havde de

Compaqs subnotebook er også en mulighed men jeg har siddet og leget lidt med
den og synes ikke den når IBM'en til sokkeholderne... Den er bl.a. meget
plasticagtig... Lidt mærkeligt for en pc som koster 18000.

Fra : Gunst

Dato : 24-08-02 09:40

Til Jesper Rasmussen

Hermed tilbud på nedenstående nye bærbare computere:

IBM X20 Mobile Celeron 500MHz, pris 7.295kr inkl. moms
IBM X21 Mobile Pentium III 700MHz, pris 9.995kr inkl. moms
IBM X22 Mobile Pentium III 733MHz, pris 11.495kr inkl. moms
Toshiba Portégé 4000 Mobile Pentium 750MHz, pris 14.995kr inkl. moms

Ovenstående er alle subnotebooks - stor mobilitet og holdbarhed kombineret
med høj ydelse og lækkert design. Producenten yder 3 års fabriksgaranti på
samtlige modeller. Til din orientering sælger vi ligeledes brugte bærbare
til fordelagtige priser.
Yderligere information kan rekvireres ved henvendelse til undertegnende

Venligst

Jacob
Jansen Consult
Laptops.dk

Fra : Jesper Rasmussen

Dato : 24-08-02 10:06

"Gunst" <gunst@oncable.dk> wrote in message
> Til Jesper Rasmussen
>
> Hermed tilbud på nedenstående nye bærbare computere:
>
> IBM X20 Mobile Celeron 500MHz, pris 7.295kr inkl. moms

Er Celeron-modellen netop _ikke_ Mobile?
Så vidt jeg ved er dette X20-modellen, som bruger meget strøm pga Ceeleron
ikke er Mobile og den, hvor blæseren starter stort set med det samme og den,
som kun har 800*600 ?

> IBM X21 Mobile Pentium III 700MHz, pris 9.995kr inkl. moms

Det lyder derimod interessant.
Vil straks kigge på Jeres side

Mvh
Jesper

Fra : Jean Christophe B. T~

Dato : 24-08-02 10:17

> [...]
> ikke er Mobile og den, hvor blæseren starter stort set med det samme og

Celeron er mobile men ingen tvivl om at en P3 er 1000 gange federe !

/Jean

Fra : Gunst

Dato : 24-08-02 10:27

> [...]

> ikke er Mobile og den, hvor blæseren starter stort set med det samme og

Modellen er udstyret med en Mobile Celeron processor, jævnfør oplysningerne
på nedenstående links. Skærmen er i modsætning til Pentium III modellerne
kun 800x600. Har selv arbejdet med maskinen og har aldrig oplevet, at
blæseren skulle være aktiveret ud over det normale.
Tjek eventuelt følgende links/tests for fulde specifikationer og anmeldelse
af produktet:
http://www.ebuyguru.com/ProductSpecs.asp?productID=1870
http://www.hardwarezone.com/articles/articles.hwz?cid=14&aid=173
http://www.pcwelt.de/tests/hardware-tests/pc_notebook/1791/

> Det lyder derimod interessant.
> Vil straks kigge på Jeres side

Prima - god fornøjelse. Såfremt du har yderligere spørgsmål eller ønsker at
bestille er du velkommen til at kontakte mig.

Venligst

Jacob
Jansen Consult
Laptops.dk