Editor
Fra : Jan Christensen

Dato : 24-08-02 07:32

Hejsa

Jeg er på udgiv efter et program der kan gøre det lidt nemmer at lave ASP
coder.
Er der noget i kan anbefalde..

Jeg tænker på et program der kan hjælpe en med hvordan man skal lave
forbindelse til sin database, så man ikke selv behøver at huske det med kan
koncentere sig mere omkring andre ting.

Jeg havde hørt der skulle være sådan et program.. skulle hedder EasyASP
eller sådan noget.. Men jeg har ikke kunne finde noget program med det navn.

Hilsen
Jan

Fra : SumSum

Dato : 24-08-02 08:16

"Jan Christensen" <janrc@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg tænker på et program der kan hjælpe en med hvordan man skal lave
> forbindelse til sin database, så man ikke selv behøver at huske det med
kan
> koncentere sig mere omkring andre ting.

Jeg har hørt at mange bruger dreamweaver, men har ikke selv prøvet det.

SumSum

---

Fra : Terje

Dato : 24-08-02 13:54

"Jan Christensen" <janrc@hotmail.com> wrote:| Hejsa

| Jeg er på udgiv efter et program der kan gøre det lidt nemmer at lave ASP
| coder.
| Er der noget i kan anbefalde..

Prøv CodeCharge.
terje

Fra : Kasper Katzmann

Dato : 24-08-02 18:59

> Jeg havde hørt der skulle være sådan et program.. skulle hedder EasyASP
> eller sådan noget.. Men jeg har ikke kunne finde noget program med det
navn.

Jeg bruger MS Visual InterDev og det er super.

Kasper K

Fra : Jan

Dato : 25-08-02 07:53

"Kasper Katzmann" <kasper@katzman.dk> wrote in message
> navn.
>
> Jeg bruger MS Visual InterDev og det er super.
>
> Kasper K

Ja det har jeg også selv.. Men det virker meget indviklet og desuden skal
man have en webserver der supporter Interdrev.
Det er da ihvertfald min oplevelse med det!

Fra : Kasper Katzmann

Dato : 25-08-02 10:01

> Ja det har jeg også selv.. Men det virker meget indviklet og desuden skal
> man have en webserver der supporter Interdrev.
> Det er da ihvertfald min oplevelse med det!

Den er lige præcis så indviklet som man selv gør den til. Man kan nøjes med
at bruge den som ren tekst editor og alligevel få det bedste ud af den,
nemlig at den skriver koden færdig for dig og viser dig hvilke funktioner
der kan bruges på det du har skrevet.

Skriver du f.eks. "res" og trykker CTRL + Mellemrum, så skriver den selv
"Response". Sætter du så et punktum "." får du en liste med de muligheder
der er på response-objektet osv osv.

Mvh
Kasper K