Via Chipset 133,266,333
Fra : Bassen

Dato : 24-08-02 01:45

Hej

Lige et hurtigt spørgsmål : Jeg har et Microstar bundkort med via kt133a,
samt en XP1600+ cpu.

Hvilken betydning har chipset'et overfor mit grafikkort som er et Microstar
GeForce 4 Ti-4600 ??

Venlig hilsen
Jesper Laursen

Det er såmænd bare med henblik på at opgradere bundkort og ram på et
tidspunkt, hvis det altså har nogen stor betydning.

Fra : Kim Thomsen

Dato : 26-08-02 22:36

"Bassen" <j.laursen@stofanet.dk> wrote in message
> [...]
kt133a,
> samt en XP1600+ cpu.
>
> Hvilken betydning har chipset'et overfor mit grafikkort som er et

Jeg vil ikke mene det har nogen betydning, du kan sagtens bruge et gf4 4600.

Mvh Kim Thomsen

Fra : Bassen

Dato : 27-08-02 15:13

Jeg ved godt, at jeg kan bruge det, men det var mere ydelsesmæssigt, jeg
tænkte på...

Hvor meget ydelsen ville ændre sig med et andet/større/nyere chipset.. Men
jeg har fået besvaret mit spørgsmål længere op..

Tak for hjælpen