AMD 2200+ på SL-75DRV4??
Fra : SH

Dato : 23-08-02 19:20

Hej..

Jeg tænker på at sætte en ny CPU på mit bundkort, et Soltek SL-75DRV4..
Spørgsmålet er så om det kan klare en AMD XP 2200+ ..

Har været inde på Soltek's hjemmeside og har fundet følgende:

Q.

A. Which Soltek mainboard support AMD Athlon XP 2200+ (Thoroughbred)
CPU¡H

So far, SL-75DRV5 and SL-75KAV support Athlon XP 2200+ (Thoroughbred)
CPU, and the SL-75DRV4 of PCB version later than P4 supports the Athlon XP
2200+ (Thoroughbred) . Please dugrade the BIOS to the latest version to
support the Thoroughbred CPU.

Er der nogen der på dansk kan fortælle hvad der står her for en nybegynder??

Jeg kan se at der står noget med Bios rev.. Har så fundet ud af at min er
rev K4.. Kan den umiddelbart bruges eller skal den opdateres??

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 23-08-02 19:50