newbee/ giver mig en fejl ISAM??
Fra : Tine

Dato : 23-08-02 18:11

hej

jeg er ved at finde ud af hvordan en søgefunktion fungere i asp/access

jeg får en fejlmeddelse der hedder:

Microsoft JET Database Engine fejl '80004005'

Den installerbare ISAM kan ikke findes...??

Jeg tror jeg bruger en forkert provider ..... hvordan finder jeg ud af
hvilken en jeg skal bruge

koder i min asp

<% ' include file
dim strConnect
const adOpenForwardOnly = 0
const adLockReadOnly = 1
const adCmdText = 1
const adOpenStatic = 3
strConnect = "Provider=microsoft.Jet.OLEDB.4.0;Data source = vare.mdb;" & _
"Database=vare; userID=;Password="
%>

</BODY>
</HTML>

og så min select fra databasen ser sådan ud.
.........[snip]
sub DoSearch (strS)
dim strSQL, objRS
strSQL = "SELECT , varenummer,produkt,farve,størrelse,enhed,pris FROM
produkt " & _
"WHERE produkt LIKE '%" & strS & "%'"
set objRS = Server.CreateObject("ADODB.Recordset")
objRS.Open strSQL, strConnect, adOpenForwardOnly, adLockReadOnly,
adCmdText
if not objRS.EOF then
strSearchRes = objRS.GetString( , , ",", ",")
else
strSearchRes = ","
end if
objRS.Close
set objRS = Nothing
strSearchRes = left(strSearchRes, len(strSearchRes)-1)
end sub

Jeg har lånt koderne fra en bog..... er der nogen der kan forklare mig den
fejlmeddelse jeg får??

Hilsen Tine