Tegnekursus
Fra : Raggy-2605

Dato : 23-08-02 11:25

Hej gruppe

Jeg søger et "begynder tegnekursus" som køre om aftnen eller i weekenden.
Jeg er blevet anbefalet "Skolen for
billedkunst(http://www.skolen-for-billedkunst.dk/)" men som man kan se på
deres hjemmeside er de lukket ned. Er der nogen som kender et tilsvarende
kursus ?

På forhånd tak
-Tommy

Fra : Angelbo

Dato : 24-08-02 17:38

Hej Tommy

Prøv at søge på Google på "tegnekursus"

Nu ved jeg ikke, hvor du bor i landet, men her er et par stykker:

http://www.tegneskolen-ryesgade.dk/

http://www.vanloese.dk/skoler/kunstskolen/index2.htm

Og der er også en del online kurser, bl.a.:

http://olebrammer.homepage.dk/O_T_Intro.htm

Ellers er der jo masser af kurser hos AOF og andre oplysningsforbund, og det
kan vel ikke vare længe, før katalogerne bliver sendt ud.

Mvh.
Lisbeth