Hvor?
Fra : Britta Madsen

Dato : 23-08-02 06:49

Hejsa...
Jeg mangler nogle gode hjemmesider hvor jeg som kommende ny hundeejer kunne
læse en masse inden vi skal have hunden.....
M.v.h
Britta

Fra : Bettina

Dato : 23-08-02 07:03

http://www.hundeinfo.dk

Bettina

Fra : Gitte & Thorleif

Dato : 23-08-02 07:11

Hejsa.

Dansk kennel klub har kurser rundt i landet Før du køber hund. Tag på sådan
et. I Århus holdes der et på Viby bibliotek 12 september kl 19.00.
V H Gitte

Fra : x Vuf x

Dato : 23-08-02 10:56

Fri, 23 Aug 2002 07:49:01 +0200, Britta Madsen wrote:

>Hejsa...
>Jeg mangler nogle gode hjemmesider hvor jeg som kommende ny hundeejer kunne
>læse en masse inden vi skal have hunden.....

Her kan du læse om racen Papillon:

http://www.sonpet.com/hunde_da.html

--
Mvh Sonja P. nospam@sonpet.com http://www.sonpet.com

En, der intet ved og ved, at han intet ved, ved mere end en,
der intet ved og ikke ved, at han intet ved.

Fra : JFB

Dato : 24-08-02 21:14

Prøv også

http://www.netdyredoktor.dk/Hund/hund.html

Her er der dejligt meget læsestof, jeg har selv hygget mig med at læse en
del af stoffet under bl.a. "hvalpeguide" i min hvalpe-ventetid, som
heldigvis er slut i morgen......

Mange hilsener fra
Jette

PS: der er billeder af hvalpene + forældrene på
http://www.kronhjorten.dk/mille

Fra : JFB

Dato : 24-08-02 21:39

Hovsa!
Bare lige et par "facts" for en god ordens skyld:
Alle hvalpene er solgt/bestilt.
Min hvalp hedder Kenzo og jeg har besøgt ham flere gange
Jack Russel terriere er fine familiehunde, men bør anvendes til jagt eller
agility, da det er en meget aktiv hund.
Jeg kan næsten ikke vente til i morgen.....

Unskyld dette sidespring.
Men her er også et link, hvor der måske er noget at hente:
http://www.hunde-portalen.dk/
Mange hilsener fra Jette

Fra : Lars

Dato : 25-08-02 08:21

Her er et udplug fra min liste:
www.netdyredoktor.dk
www.dansk-kennel-klub.dk
http://www.hunde-info.dk
http://www.dog-info.dk/front.htm
http://www.nethundeguiden.dk

Engelsk:
http://www.behavior.org/

Ellers så er www.google.com uundværlig til at finde sider med - gode som
dårlige, men det kan man så selv sortere.

God jagt
Mvh.
Lars Kr. Nielsen