Installation af USB-kort
Fra : Jan Hastrup

Dato : 22-08-02 22:00

Jeg har lige anskaffet mig et usb kort, som er monteret i en pci-sokkel.
(Min pcér er ikke standardinstalleret med en usb-port)

Efter isætningen formodede jeg at windows (98) ville finde det nye kort, men
intet skete.

Jeg kan ikke se kortet installeret under kontrolpanelet-system.

Spørgsmålet er derfor - skal et usb-kort installeres med en driver eller
hva´ ???

Mvh.
Jan Hastrup
jan_hastrup@post.tele.dk

Fra : Esben

Dato : 22-08-02 22:27

"Jan Hastrup" <jan_hastrup@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg kan ikke se kortet installeret under kontrolpanelet-system.
>
> Spørgsmålet er derfor - skal et usb-kort installeres med en driver

Hmm, driveren burde være indbygget i win98se. Prøv at åbne Kontrol
Panel -> Tilføj ny hardware -> Next, Next etc. Forhåbentligt finder
windows kortet og vil installere driveren.

--
Esben

Fra : Martin S.

Dato : 22-08-02 22:59

"Esben" <sordiahp@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Jan Hastrup" <jan_hastrup@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> pci-sokkel.

> kort, men

> eller

Fulgte der ikke drivere med ?? Hvilket USB kort (mærke/model) ?

mvh. Martin S

Fra : Esben

Dato : 23-08-02 07:35

"Martin S." <real_warhawk@hotmail[removedette].com> skrev i en
meddelelse news:ak3mvq$e56$1@sunsite.dk...

> Fulgte der ikke drivere med ?? Hvilket USB kort (mærke/model) ?

Det gjorde der ikke med det jeg har liggende, men det findes fint af
window.

--
Esben