Lotte. & en ADVARSEL til andre.
Fra : Kalle

Dato : 22-08-02 19:44

Hej i gruppen.
Er det denne gruppe at Lotte ligger, eller er der ikke en anden for
handikappede, for jeg tog da så grueligt fejl, der er en her der har en kone
der hedder Lotte, og der skrev jeg, skriv ikke til ham, hen bliver knaldsur
og er ikke særlig forstående.Fattede åbenbart ikke en skid af en i nød af
det jeg skrev. Men jeg håber da han selv en dag får brug for hjælp..
Kurt

Fra : Towli

Dato : 22-08-02 22:06

Jeg fatter godtnok heller ikke en skid i en nød af hvor du vil hen med dit
indlæg...?

/T

Fra : lars mjaaland

Dato : 22-08-02 22:57

jeg har gjort tele.dk opmærksomme på at der er to grupper med samme navn
helbred/handikap
lars

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 23-08-02 01:19

lars mjaaland skrev:
> jeg har gjort tele.dk opmærksomme på at der er to grupper med samme
> navn helbred/handikap

Ikke forstået...
Hvilke to grupper snakker du om...?
Jeg kender kun dk.helbred.handicap... (i dk-hierakiet)

Btw, er du ikke rar at svare under det tidligere indlæg, og klippe det
fra som du ikke kommenterer ?
Læs evt. mere her: http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk

Fra : Lotte M

Dato : 23-08-02 08:29

"lars mjaaland" <lars@mjaaland.dk> skrev :

> jeg har gjort tele.dk opmærksomme på at der er to grupper med samme navn
> helbred/handikap
> lars

Det er grupper i 2 forskellige hierarkier, dk.* og alt.* er ikke det
samme.

Lars, vil du ikke godt lytte til Søres råd og kigge på usenetsiderne
især: http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html ?
--
Lotte M

http://www.lotte-m.dk
http://www.handiinfo.dk

Fra : lars mjaaland

Dato : 23-08-02 11:38

Lotte M wrote:

>Lars, vil du ikke godt lytte til Søres råd og kigge på usenetsiderne
> [...]
så har jeg læst om citatteknik (som du nok ser)
Lars

Fra : Lotte M

Dato : 23-08-02 18:33

"lars mjaaland" <lars@mjaaland.dk> skrev :

> så har jeg læst om citatteknik (som du nok ser)
> Lars

Det var godt! Efterhånden som du får lidt mere øvelse, husker
du sikkert også at slette de overflødige mellemrum - dem du ser
markeret med

eller

Et mellemrum mellem hver afsnit er nok og teksten er lettest at læse,
når der er akkurat tilpas med mellemrum.

Gæt i øvrigt hvem der både har haft både en bil /og/ en kørestol i
udu i dag - i grunden utroligt, at det kan lade sig gøre - suk!
--
Lotte M

http://www.lotte-m.dk
http://www.handiinfo.dk

Fra : Lotte M

Dato : 23-08-02 08:26

"Kalle" <trepo@hotmail.com> skrev :

> Er det denne gruppe at Lotte

Jeg er vist lige her

Jeg har mere at se til i disse dage, end jeg kan overkomme,
derfor bliver der ikke besvaret emails mv før efter weekenden.
--
Lotte M

http://www.lotte-m.dk
http://www.handiinfo.dk