Sagsbehandlingstid for genbevilling af han~
Fra : towli

Dato : 22-08-02 19:25

Heja

Min bil fyldte 6 i sommer og jeg har netop søgt en ny.
Hvor længe skal man regne med at der går før en sådan ansøgning
(forhåbentligt) "går igennem"?

/Jan

http://www.kandu.dk/

Fra : Sverre Stokke

Dato : 22-08-02 21:17

towli.news@kandu.dk writes:
>Min bil fyldte 6 i sommer og jeg har netop søgt en ny.
>Hvor længe skal man regne med at der går før en sådan ansøgning
>(forhåbentligt) "går igennem"?

Mit gæt er 6 - 8 måneder.
Måske er der variationer fra kommune til kommune og fra amt til amt.

Og ikke forhåbentlig - den går igennem, for reglerne er ikke ændret
(væsentligt).

Hilsen Sverre.

Fra : Lotte M

Dato : 23-08-02 18:40

"Sverre Stokke" <sverre@enterpol.dk> skrev :

> Måske er der variationer fra kommune til kommune og fra amt til amt.

Ja og fra sag til sag - i samme kommune/amt.

> Og ikke forhåbentlig - den går igennem, for reglerne er ikke ændret

Brugerens kørselsbehov og kørslens art (erhverv/trivsel) har også
indflydelse.
--
Lotte M

http://www.lotte-m.dk
http://www.handiinfo.dk

Fra : Anja Holm

Dato : 22-08-02 21:46

"towli" <towli.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Min bil fyldte 6 i sommer og jeg har netop søgt en ny.
> Hvor længe skal man regne med at der går før en sådan ansøgning

Da jeg søgte fik jeg et brev tilbage fra amtet da de havde modtaget
ansøgningen, om hvor lang sagsbehandlingstiden forventelig ville være, i mit
tilfælde indenfor 3 måneder.
hilsen Anja

Fra : Towli

Dato : 22-08-02 22:03

Mange tak begge 2 !
/Jan

Fra : Sverre Stokke

Dato : 24-08-02 08:07

info@lotte-m.dk writes:

>Brugerens kørselsbehov og kørslens art (erhverv/trivsel) har også
>indflydelse.

Ja, men hvis brugerens situation er den samme som for seks år siden, gives
der samme bevilling, ik' ?

Hilsen Sverre.

Fra : Lotte M

Dato : 24-08-02 09:23

"Sverre Stokke" <sverre@enterpol.dk> skrev :

> Ja, men hvis brugerens situation er den samme som for seks år siden, gives
> der samme bevilling, ik' ?

Jo - alt andet lige..
--
Lotte M