Søger hjælp/info til 2 problemer ?
Fra : Dr. Ralph

Dato : 22-08-02 12:53

1. Har lige installeret min fars pc færdig.
Men én ting undre mig - et USB PCI kort med 2usb porte på blev ike
genkendt/opdaget af Win XP under installationen.

Jeg har sat alle PCI pladser til ON inde i BIOS - og kan ikke
umiddelbart se, at der skulle være problemer med IRQ'erne.

Det underlige er, at i en gammel pc med win me blev kortet genkendt
øjeblikkeligt.

2. En anden ting er, at pc'en ikke vil genkende modemmer, hvis dette
er slukket under opstart - er det tændt før man tænder for pc'en, så
virker alt normalt - men tænder man det først, når manskinen er
startet op og WIN XP er indlæst, så hævder den modemmet er ikke er
der.

Maskinen er en PIII 650 Mhz, Asus P5B MOBO, 256 Mb SD ram, Matrox G450
grafkort med win xp pro

Fra : Hr Jensen

Dato : 22-08-02 13:03

"Dr. Ralph" <dr.ralph@solremove.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> virker alt normalt - men tænder man det først, når manskinen er
> startet op og WIN XP er indlæst, så hævder den modemmet er ikke er

Er de 2 ting kompatible med win xp?

Jensen