Asus geForce2 pro.
Fra : SonofonoS

Dato : 22-08-02 11:43

Midt-data har lige lavet et kanon tilbud. (???) Eller er det? Er
grafikkortet i udemærket. Jeg har selv et geForve256 med 32mb ram, og har
ikke råd til at investere i det helt vilde lige nu. Er geForce2 pro ikke
fint nok?

http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1364577932
Her er kortet.

SonofonoS

Fra : Martin K

Dato : 22-08-02 12:04

SonofonoS wrote:
> [...]
> grafikkortet i udemærket. Jeg har selv et geForve256 med 32mb ram, og
> har ikke råd til at investere i det helt vilde lige nu. Er geForce2

Hvad skal kortet primært benyttes til? Når det er Asus er det vel fint nok.
Prisen er bestemt også OK. Men du skal huske at der kun er 32 MB på kortet,
hvilket muligvis kan give småproblemer med de nye spil der kommer i
fremtiden. Jeg kører selv med et GF2Ti 64 MB DDR, sammen med min Athlon
XP1700+. Det er helt klart gfx-kortet der er flaskehalsen, men der er
bestemt hurtigt nok til mig

FUT: news:dk.edb.hardware.grafikkort
Svaret til dette indlæg vil havne i ovenstående gruppe, hvor spørgsmålet
principielt hører hjemme...

--
Martin K

Fra : SonofonoS

Dato : 22-08-02 13:39

Øhhh - står der ikke 64mb ram på siden? (edbpriser)
Kig lige en gang til. Det må vidst være varmen der slører synet.

Fra : Martin K

Dato : 22-08-02 15:02

SonofonoS wrote:
> Øhhh - står der ikke 64mb ram på siden? (edbpriser)
> Kig lige en gang til. Det må vidst være varmen der slører synet.

Efter ydeligere studier, er jeg kommet frem til at der stpr 64 MB, jeg blev
åbenbart bare forvirret af at du skerev du selv havde et GF2-256 m. 32 MB
ram. Jeg må lære at læse hvad jeg svarer på... Dog mener jeg stadig det er
et OK tilbud...

--
Martin K

Fra : Søren

Dato : 22-08-02 14:01

"Martin K" <kirschmeyer@REMOVETHIShotmail.com> wrote in message
> [...]

Geforce2 PRO kortet kan levere dobbelt så mange pixels per second som gf256
kortet så det er vel en del bedre. Selfølgelig ikke dobbelt så hurtigt.
Geforce2 PRO ligger lidt under geforce2 ti, men til prisen må man sige at
det er et udemærket kort.
Jeg har selv haft Geforce256 og jeg syntes det var kanon godt da det afløste
mit tnt2 m64.
Men da jeg så begyndte at spille medal of honor ja så måtte jeg have et
Geforce2 TI
Jeg vil tro du får ator glæde af et Geforce2 PRO.

Jeg vil da gerne aftage dit Geforce256, det vækker gamle minder.
Jeg vil gerne give 200 + porto.

Hilsen Søren.

Fra : SonofonoS

Dato : 22-08-02 23:30

Så køber jeg nok TI'en. Det kort har de til samme pris. 495,-
Så det bliver jo nok det jeg bestiller, hvis det skal være... :)

SonofonoS

P.s Tak for hjælpen alle. Også FUT'en... :)

Fra : M.N.

Dato : 22-08-02 14:11

> [...]

kortet,
> hvilket muligvis kan give småproblemer med de nye spil der kommer i

KLIP

Der er 64MB på kortet.

Mogens

Fra : Camain

Dato : 22-08-02 20:49

Hvor ser du der kun er 32 Mb ram på kortet??
Når jeg klikker på linket kommer jeg til et Asus V7700 med 64 Mb ddr ram..
Jeg synes det lyder som en okay pris.
Ligger meget tæt på hvad de bliver solgt for i brugte udgaver rundt omkring.
Og hvis behov/tegnebog ikke er til Geforce4, ja så er det her kort godt..

Regards

Jesper B.