Problemer med opsigelse af Tiscali adsl.
Fra : Henrik

Dato : 22-08-02 10:21

Hej gruppe

Er der andre som har problemer med at opsige jeres adsl ved Tiscali ?
Jeg har sendt brev, (med kvittering)
Sendt mail,
sendt mail/fax af sendt brev,
Ringet til kundeservice flere gange!!!!!!!!!!!!!!! og ventet MEGET længe
inden man kom igennem.

mvh
Henrik
www.bergs.dk

Fra : Søren

Dato : 22-08-02 13:47

> [...]
> Sendt mail,
> sendt mail/fax af sendt brev,
> Ringet til kundeservice flere gange!!!!!!!!!!!!!!! og ventet MEGET længe

Én gang Tiscali altid Tiscali, det vist deres motto.

Fra : Henrik

Dato : 22-08-02 15:25

"Søren" <qwertytrewq68@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Én gang Tiscali altid Tiscali, det vist deres motto.

Ja det kunne tyde på det.
Men for mit vedkommende bliver det så en gang Tiscali aldrig mere Tiscali!

Fra : FH

Dato : 22-08-02 20:53

On Thu, 22 Aug 2002 14:47:18 +0200, "Søren"
<qwertytrewq68@hotmail.com> wrote:

>Én gang Tiscali altid Tiscali, det vist deres motto.

Eller de er blevet overtaget af Fakta - "vi vil så gerne ha', du
blev lidt længere"

--
Flemming H.

Fra : Ivar Madsen

Dato : 24-08-02 11:07

On Thu, 22 Aug 2002 14:47:18 +0200, "Søren"
<qwertytrewq68@hotmail.com> wrote:

>Én gang Tiscali altid Tiscali, det vist deres motto.

Jeg har ikke hørt fra dem siden jeg stoppede med at bruge mit
betalingsabonnement mere end et år før udløb.
Så det kan godt lade sig gøre at slippe fra deres klør.

--
news.milli.dk fører pga. HD problem på min arbejdsmaskine
kun de grupper jeg selv følger mere eller mindre med i.

Fra : Henrik Bøgh

Dato : 23-08-02 05:57

Henrik wrote in dk.edb.internet.udbydere.xdsl:

> Hej gruppe
>
> Er der andre som har problemer med at opsige jeres adsl ved Tiscali ?

Ikke ud over at de var fem dage om at registrere det, at jeg selv var nød
til at ringe og få et RMA-nummer, fik en rykker på routeren forde den ikke
lige var blevet registreret da de fik den tilbage og at de nu (næsten 4
mdr. efter opsigelsen) stadig ikke har fået sig nosset sammen til at betale
mit tilgodehavende trods adskillelige rykkere...

[...]

--
Med Venlig Hilsen
H e n r i k B ø g h

Fra : Svend Tveskæg

Dato : 23-08-02 10:46

On Thu, 22 Aug 2002 11:20:47 +0200, "Henrik" <henrik@bergs.dk> wrote:

> [...]
>Sendt mail,
>sendt mail/fax af sendt brev,
>Ringet til kundeservice flere gange!!!!!!!!!!!!!!! og ventet MEGET længe

Se mit indlæg fra den 19/8

Fra : Henning

Dato : 23-08-02 15:30

> [...]

>Sendt mail,
>sendt mail/fax af sendt brev,
>Ringet til kundeservice flere gange!!!!!!!!!!!!!!! og ventet MEGET længe

Hvad er problemet? Du har opsagt pr. en given dato. Denne dag stopper
du med at bruge stikket, fremtidige regninger afviser du.

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : OmmiZZ

Dato : 23-08-02 22:52

Ikke uden grund de har fået navnet TIS KA VI LI.......!!