Lån uden lønsedler og pis og papir...
Fra : Antares

Dato : 22-08-02 09:10

Hvor er så lånet som udbetales i kontanter (eller på min egen konto) ???
Dusør gives i form af nogle fede nye adidas t-shirt's

Fra : Mark Beaumont

Dato : 22-08-02 10:41

"Antares" <antares@adslhome.dk> skrev
> Hvor er så lånet som udbetales i kontanter

F.eks. KvikLån fra PostDanmark
http://www.post.dk/posthuset/dit_posthus/kviklaan/index.asp

Vh Mark

Fra : Antares

Dato : 22-08-02 11:32

Nope Mark......de snakker også om lønsedler.......

Fra : Mark Beaumont

Dato : 22-08-02 14:35

"Antares" <antares@adslhome.dk> skrev
> Nope Mark......de snakker også om lønsedler.......

Nej, jeg kender systemet fra et tidligere job. Du skal _ikke_
vise årsopgørelse, lønsedler eller anden dokumentation
for indkomstforhold.

Prøv at læse afsnittet "Hvilke fordele er der ved KvikLån?" på
http://www.post.dk/posthuset/dit_posthus/kviklaan/index.asp

Udfyld ansøningen på
https://autopro.bgfinans.dk/laan/ansoeg.asp?FID=725&Laanetype=16

Du får svar via e-mail, hvis det er et ja, faxer de låneaftalen til
posthuset.
Du tager du hen på posthuset viser dit sygesikringsbevis og Dankort eller
pas, skriver under på låneaftalen og får pengene. Normalt kan det hele
ordnes samme dag.

Vh Mark

Fra : Antares

Dato : 22-08-02 14:51

Hmmm......mangler lissom et password til låneansøgningen......surt....

Mark, hvis du hjælper mig igennem.....får du en hel masse fede t-shirt's....

Fra : Mark Beaumont

Dato : 22-08-02 15:44

"Antares" <antares@adslhome.dk> skrev
> Hmmm......mangler lissom et password til låneansøgningen......surt....

Min fejl, siden er krypteret.

> Mark, hvis du hjælper mig igennem.....

Gå ind på
http://www.post.dk/posthuset/dit_posthus/kviklaan/index.asp

Læs hvad der står på siden, læs også
http://www.post.dk/posthuset/dit_posthus/kviklaan/bestemmelser.htm
http://www.post.dk/posthuset/dit_posthus/kviklaan/Eksempel.htm

Find ud af hvor meget du vil låne, og gå ind på
http://www.post.dk/posthuset/dit_posthus/kviklaan/Beregning.htm

Beregn den månedlige ydelse.

Gå ind på
http://www.post.dk/posthuset/dit_posthus/kviklaan/index.asp

Klik på "Låneansøgning"

Klik på "Gå til ansøgningsskema"

Udfyld ansøgningsskemaet (du skal som minimum udfylse alle felter
markeret med en rød prik).

Husk:
Feltet "Ønsket månedlig ydelse" har du selv beregnet"
Feltet "Jeg ønsker at handle hos" angiver hviket posthus
pengene skal udbetales hos.

Hvis du er nuværende eller tidligere kunde i et af selskaberne i Danske
Bank koncernen (f.eks. BG Bank eller kortfinans), skal du være ekstra
omhyggelig med at ufylde skemaet. Det vil nemlig blive tjekket, om de
oplysninger du angiver, stemmer med de oplysninger der findes inden
for koncernen, hvis oplysningerne ikke stemmer 100%, er du sikker
på et afslag.

Tjek en ekstra gang at alle felter er udfyldt korrekt.
Klik på "Indsend låneansøgning"
Hvis du har angivet din e-mail adresse, vil svaret på din ansøgning
blive sendt hertil. Svaret kommer senest 24 timer efter modtagelsen,
hvor hurtigt det går afhænger af, hvor travlt der er og hvornår du sender
ansøgningen.

Hvis du får bevilget lånet skal du henvende dig på det angivne posthus,
der kan du få udbetalt lånet ved at underskrive låneaftalen samt forevise
gyldig legitimation.

Låneaftalen ligger alledrede klar på posthuset, når du modtager mailen.

Vh Mark

Fra : Antares

Dato : 22-08-02 17:42

Har lige prøvet, svaret er nej
Jeg er kunde i Danske Bank allerede, måske er det derfor......

Fra : Mark Beaumont

Dato : 26-08-02 22:56

"Antares" <antares@adslhome.dk> skrev
> Har lige prøvet, svaret er nej
> Jeg er kunde i Danske Bank allerede, måske er det derfor......

Nu kender jeg ikke din økonomi og hvordan dit forhold
er til Danske Bank. Noget kunne dog tyde på, at de ikke
mener du har mulig for at betale lånet tilbage.

PS: http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html

Vh Mark

Fra : Tony Adams

Dato : 22-08-02 19:02

"Antares" <antares@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor er så lånet som udbetales i kontanter (eller på min egen konto) ???
> Dusør gives i form af nogle fede nye adidas t-shirt's

Prøv gigantlån i Elgiganten, der lånte en ven af mig 15k uden lønseddel
eller noget. Du skal så bare skrive du vil bruge det til en computer og så
bagefter "fortryde" og få pengene udbetalt af Elgiganten.