proplem med javascript som MSIE ikke læser~
Fra : [5000] Jesper Brunho~

Dato : 22-08-02 09:14

Hej folks

jeg har det problem at flg javascript ikke læses rigtigt af explorer (i
modsætning til Opera og mozilla)

<script type="text/javascript">
if (document.all) {
browserwidth = document.body.clientWidth;
} else {
browserwidth = window.innerWidth;
}
if(browserwidth<700){
document.write ('<body leftmargin="0" topmargin="2" marginwidth="0"
marginheight="2" class="body1">');
}else{
document.write ('<body leftmargin="0" topmargin="2" marginwidth="0"
marginheight="2" class="body2">');
}
</script>

Explorer laver scrollbars på alle størrelser vinduer, og sætter
derudover ikke baggrundsbilledet(hvilket den gjorde fint da jeg ikke
brugte javascript til det)

Alle løsningsforslag er velkomne

i stylesheetet har jeg:

body.body1{
background-image: url(http://phonixfolk.dk/images/bg8.gif);
margin: 7px;
background-color: white;
}

body.body2{
background-image: url(http://phonixfolk.dk/images/bg8.gif);
margin: 7px;
background-color: white;
overflow: hidden;
}

Det hele kan ses på phonixfolk.dk

venligst

Jesper Brunholm

Fra : [5000] Jesper Brunho~

Dato : 22-08-02 10:09

Hej igen

Mange tests med forskellige scenarios viste at MSIE ikke kan forstå at
således at sætte 2 gange <body> ind i dokumentet (ikke pænt, men effektivt)

mvh

Jesper Brunholm

--
Skriv hvor grejet er - jeg har skrevet postnummer i fra-felt.
Luk for de varme varer - giv og forlang kvittering!