ISDN router
Fra : Niels Henriksen

Dato : 22-08-02 08:49

Hejsa

Er der nogle der kan anbefale en god og billig ISDN router?

Det må gerne være muligt at kunne se en log på opkald og tider.

--
Niels Henriksen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 22-08-02 10:57

"Niels Henriksen" <niels@biggs.dk> wrote in message
> Er der nogle der kan anbefale en god og billig ISDN router?

Zyxel Prestige 100

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Henning

Dato : 22-08-02 19:41

On Thu, 22 Aug 2002 11:56:35 +0200, "Jesper G. Poulsen"
<ms2mogens@ingensteder.dk> wrote:

>"Niels Henriksen" <niels@biggs.dk> wrote in message
>
>Zyxel Prestige 100

Køb 200'eren i stedet - betydelig bedre lyd på de analoge porte, samt
vis-nummer funktion.

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 22-08-02 21:41

"Henning" <newsmail@mailme.dk> wrote in message
> Køb 200'eren i stedet - betydelig bedre lyd på de analoge porte, samt
> vis-nummer funktion.

Jeg havde ikke brug for analogportene i min, så den del skal jeg ikke kunne
udtale mig om (har stadig ikke brug for analoge forbindelser).