Kloning af harddiske
Fra : Thïngmand

Dato : 22-08-02 07:37

Jeg har købt en ny harddisk og skal have lagt min XP installation over på
denne. Jeg gik ud fra at jeg kunne bruge XP's systemgenoprettelse til
formålet. Jeg lavede derfor en komplet backup af systemet på den nye
harddisk og satte denne som master og smed XP CD'en i. Her valgte jeg så
Systemgenoprettelse, men så siger den at den vil lave om på partioneringerne
på den nye harddisk (den er delt og formateret til NTFS)?? Gør jeg det,
sletter den jo backup filen...!

Er der ikke en måde at gøre det på?

Fra : Seth

Dato : 22-08-02 07:59

"Thïngmand" <michael@FJERNthingmand.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
partioneringerne
> på den nye harddisk (den er delt og formateret til NTFS)?? Gør jeg det,

Norton Ghost klarer det på meget kort tid...

Kan kopiere hele billedet fra master hd til slave hd uden probs.

Seth

Fra : Kim Thomsen

Dato : 22-08-02 16:20

Kloning af hardiske, er det etisk forsvarligt??

Fra : Harald

Dato : 22-08-02 16:43

"Kim Thomsen" <no@thanks.com> skrev i en meddelelse
> Kloning af hardiske, er det etisk forsvarligt??

Måske ikke, men det er billigere end som at købe en ny.

Fra : complex@pc.dk

Dato : 22-08-02 17:06

On Thu, 22 Aug 2002 17:43:03 +0200, "Harald" <swobu@kroning.dk> wrote:

>"Kim Thomsen" <no@thanks.com> skrev i en meddelelse
>
>Måske ikke, men det er billigere end som at købe en ny.

Kolning af indlæg !!
Lars (København nord)
complex@pc.dk

Fra : complex@pc.dk

Dato : 22-08-02 17:06

Fra : Madsen

Dato : 22-08-02 19:34

On Thu, 22 Aug 2002 18:06:24 +0200, complex@pc.dk wrote:

>Kolning af indlæg !!
>Lars (København nord)
>complex@pc.dk

"Kolning" ?

De Tjøvenhaunere ka sgu da itt stau te noue