Norton internet sequrity 2002
Fra : Ejvind \"SoulWalker\~

Dato : 22-08-02 07:20

Jeg har købt Norton Internet Sequrity 2002 for nogen tid siden så jeg har
den helt legalt. Men her i den senere tid har jeg faktisk ikke brugt den
mest pga antivirus delen.
Antivirus delen har en hel del indflydelse på programmer som jeg har
kørende. F.eks. når jeg henter ting via Edonkey2000 så kan jeg ikke hente
eller den kan slet ikke få kontakt med brugerne og begynde at hente. Er der
nogen der kender nogen indstillinger så man stadig kan have antivirus
sikkerhed men stadig kan køre alle eller de fleste programmer sammen med?
jeg vil jo gerne have antivirus, men ikke på bekostning af noget andet.
Nogen der kan hjælpe?

/SoulWalkeR

Fra : Alex Holst

Dato : 22-08-02 11:08

"Ejvind \"SoulWalker\" Toft" <email@removeetoft.dk> wrote:
> [...]
> programmer sammen med? jeg vil jo gerne have antivirus, men ikke på
> bekostning af noget andet. Nogen der kan hjælpe?

Vi kan hjaelpe dig med gode raad, hvis du har lyst til at droppe dit
anti-virus software helt. OSS'en indeholder gode fif:

http://a.area51.dk/sikkerhed

Hvis du vil vide hvordan du skal sparke til dit anti-virus software skal
du spoerge i dk.edb.sikkerhed.virus