Soltek eller asus?
Fra : Ole

Dato : 21-08-02 22:54

Hej.

Jeg skal til at have ny pc, men kan ikke helt beslutte mig for hvilket
bundkort jeg skal vælge. Hvad mener i?

Soltek SL-85ERV eller ASUS P4S-533/Lan.

Pfh tak

/ole

Fra : Leony

Dato : 22-08-02 08:29

"Ole" <ole.l.bak@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg skal til at have ny pc, men kan ikke helt beslutte mig for hvilket
> bundkort jeg skal vælge. Hvad mener i?
> Soltek SL-85ERV eller ASUS P4S-533/Lan.

Asus.

--
mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Martin K

Dato : 22-08-02 08:36

Ole wrote:
> Soltek SL-85ERV eller ASUS P4S-533/Lan.

Asus - no doubt....

--
Martin K

Fra : BorreBoy

Dato : 22-08-02 08:37

> [...]
> Hej.
>
> Jeg skal til at have ny pc, men kan ikke helt beslutte mig for hvilket

Har selv Asus kortet, og er meget tilfreds.

/Thomas.

Fra : John

Dato : 22-08-02 12:33

Jamen der er kun et "rigtigt" mærke og det starter med A , SUS du bare hen
og køb sådan et

John

Fra : Martin K

Dato : 22-08-02 12:36

John wrote:
> Jamen der er kun et "rigtigt" mærke og det starter med A , SUS du
> bare hen og køb sådan et

*LOOOL*

--
Martin K

Fra : Ole

Dato : 22-08-02 18:14

Er der ikke noget med at Asus ikke understøttet agp 3 (x8) og usb 2.0? Er
det noget der har noget at sige?

/ole

Fra : Jan Nielsen

Dato : 23-08-02 22:02

Med alle ASUS fans imod mig tør jeg næsten ikke skrive

Køb et Soltek SL-85ERV hos Prc data til 988kr og bliv lige så lykkelig for
det som jer er, det er 100% stabilt, og vet 1,75 volt kører jeg 2,89 på en
2,26 Ghz

Jan