MS Windows
briani 27239
Hvor er min tråd?
Fra : h@rdis

Dato : 21-08-02 22:13

Ja undskyld! - sikkert forkert sted at spørge (led mig gerne til et bedre
sted , men alligevel:
08.08.02 startede jeg i denne gruppe en tråd "Installation på ny-formatteret
pc" og ville lige tjekke et par af svarene, men tråden er væk??
Blev lidt nysgerrig og har tjekket mine andre indlæg i andre grupper, men
kan ikke finde en sk...
Er der noget jeg burde vide, eller er det bare Outlook Express der driller?
Jeg har haft "et par briller -markering" ud for trådene for nemmere at finde
dem igen, men fjernede brillen da tråden døde. Kan det have noget med sagen
at gøre.
JØrgen

Fra : scn

Dato : 21-08-02 22:36

"h@rdis" <hardis.j@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> driller? Jeg har haft "et par briller -markering" ud for trådene for
> nemmere at finde dem igen, men fjernede brillen da tråden døde. Kan

Jep.
OE sletter læste indlæg efter et givet tidsrum.
funktioner - indstillinger - vedligeholdelse

du kan dog finde dem på:
http://www.google.com/grphp?hl=en&ie=UTF-8

eller direkte på:
http://groups.google.com/groups?hl=en&lr=&ie=UTF-8&frame=right&th=b987ba64d0a83f8c&seekm=WXA49.164%24Ev6.3634%40news.get2net.dk#link
1

Søren
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/

Fra : h@rdis

Dato : 21-08-02 23:01

Tak til dig, Søren for hjælp - så blev jeg igen lidt klogere.
Og selv linket virkede, så jeg kunne læse tråden (det plejer ellers ikke at
virke)

--
med tak for hjælpen
JØrgen