Luk et vindue og åbn et nyt
Fra : Ole Gyldenløve

Dato : 19-02-01 13:24

Hej med jer

Er der nogle der ved, hvordan jeg med et javascript lukker et vindue *og*
åbner et nyt? Det første kan jeg sagtens finde ud af, men samtidig at åbne
et andet vindue giver mig grå hår.

mvh
ole@gyldenlove.dk

Fra : claus

Dato : 19-02-01 13:49

Ole Gyldenløve <ole@gyldenlove.dk> skrev i en
> [...]
> åbner et nyt? Det første kan jeg sagtens finde ud af, men samtidig at åbne

Kan du ikke bare lukke dit vindue med onClick også bruge <body
onUnLoad="window.open osv
Til at åbne et nyt vindue

--
MVH
Claus Pryds

Fra : Jakob Andersen

Dato : 19-02-01 14:57

> [...]
> åbner et nyt? Det første kan jeg sagtens finde ud af, men samtidig at åbne

self.close()">Luk og Åbn</a>

--
Jakob Andersen
<http://www.usenet.dk> - alt om usenet