Disseminated lymphangiomatosis, Thoracic l~
Fra : Robert Petersen

Dato : 21-08-02 21:48

Nogen herinde som enten har en af ovenstående sygdomme, eller blot kender
nogen som har, så kontakt os venligst.
Her er tale om en meget sjælden sygdom, måske blot 2-3 stykker her i
Danmark.
Vi forsøger ( min kone og jeg) at opbygge et lille netværk med andre som
enten har, eller kender til denne sjældne sygdom.
Vores lille elskede guldklump, Marcus på snart 6 år har fået diagnosen
disseminated lymphangiomatosis, og vi forsøger hermed at skabe lidt mere
klarhed over denne ondsindede sygdom.
Vi har derfor startet med at lave en lille hjemmeside, som langt fra er
færdig endnu, men håber da på at den kan skabe et lille overblik.
Siden er kun på engelsk lige nu, og vi vil forsøge at oversætte den hurtigst
muligt.
Visit http://home20.inet.tele.dk/gorhams/

Med venlig hilsen

Robert & Annette Petersen og Lille Marcus
Cedervej 4
Strøby Egede
4600 Køge
veng@post3.tele.dk