3510 cover (købes evt.)
Fra : Zobbe

Dato : 21-08-02 21:28

Hejsa!
Jeg har for nogle mdr. siden købet en nokia 3510
Men med et blåt og lyseblåt cover.
Jeg vil ENORMT gerne have det bordeaux (Enjoyment) cover
Problemet er bare at jeg ikke kan finde det nogle steder! Jeg har søgt
overalt på nettet (tror jeg)
Jeg er ligeved at tro at man simpelthen ikke kan købe det løst!
Håber der er nogle der kan hjælpe derude
MVH
Mikkel

http://www.kandu.dk/

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 21-08-02 21:49

Wed, 21 Aug 2002 20:27:49 GMT, skrev "Zobbe"
<Zobbe.news@kandu.dk>:

>Jeg har for nogle mdr. siden købet en nokia 3510

Det har vidst ikke noget med internet.udbydere at gøre.

Hvis du vil købe, så er
det rigtige sted at spørge.

med venlig hilsen
Knud
--
Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?
Du kan læse alt om de forskellige grupper på