Java i opera
Fra : Kasper Lund

Dato : 21-08-02 20:59

Hej ng.
Jeg bruger opera 6.03, men der er ligesom alle de andre browsere til
linux heller ikke understoettelse af java, hvordan faar jeg det fixet?

/Kasper

Koerer mandrake 8.3

Fra : Jonas Koch Bentzen

Dato : 21-08-02 21:21

Kasper Lund skrev:

> Jeg bruger opera 6.03, men der er ligesom alle de andre browsere til
> linux heller ikke understoettelse af java

Hvad mener du med det?

Netscape 4: Java er indbygget
Netscape 6/7: Java er indbygget
Konqueror: Kan bruge en allerede installeret Java
Mozilla: Java kan downloades
Galeon: Java kan (sikkert) også downloades

Fra : Bjorn Andersen

Dato : 21-08-02 21:47

> [...]
> Konqueror: Kan bruge en allerede installeret Java
> Mozilla: Java kan downloades
> Galeon: Java kan (sikkert) også downloades

For install af java se her:
http://www.linuxin.dk/artikler/index.php?id=54

I Opera skal du bare ind i indstillinger og pege på din Netscape/Mozilla
plugin.

/Bjørn

Fra : Peter Mogensen

Dato : 21-08-02 22:23

Jonas Koch Bentzen wrote:
> Netscape 4: Java er indbygget

Sutter... undgå den browser.

> Netscape 6/7: Java er indbygget

Kan den ikke også bruge ens installerede JRE?

> Konqueror: Kan bruge en allerede installeret Java

jep

> Mozilla: Java kan downloades

Både Suns, IBMs og balckdown virker fortrinligt.

> Galeon: Java kan (sikkert) også downloades

Bruger bare Mozillas opsætning.. virker ligeså fortrinligt.

Peter

Fra : enrique

Dato : 21-08-02 22:48

On Wed, 21 Aug 2002 21:58:44 +0200, Kasper Lund wrote:

> Hej ng.
> Jeg bruger opera 6.03, men der er ligesom alle de andre browsere til
> linux heller ikke understoettelse af java, hvordan faar jeg det fixet?

Downloader jre og sætter opera plugin sti til at inkludere den.

--
Mvh. / Kind regards
Henrik Farre