nynybegynder
Fra : Knerks

Dato : 21-08-02 20:22

faktisk vil jeg påstå det er uhyggeligt så ligt jeg kan finde ud af...

jeg ved, hvad jeg skal lave, og har derfor hentet et færdigt script på
nettet på
http://bobo.novellen.dk/sourcecodes/codes/linksystem/linksystem.asp
desværre er jeg dog sådan en amatør at jeg ikke engang kan få det til at
virke...
jeg har oploadet databasen i db biblioteket hos www.brinkster.com
og intet andet- men virker gør det ikke- og jeg aner ikke i hvilken
kildekode problemet skulle ligge i....

please help!!!!
mit forsøg kan afprøves på
http://www20.brinkster.com/k5th/default.asp

mvh Kim

Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 21-08-02 20:49

> jeg aner ikke i hvilken
> kildekode problemet skulle ligge i....

Fejlen er at databasen ikke kan findes. Sørg for at stien er korrekt i din
connection string.

Mvh Mark
--
www.improve.dk

Fra : Knerks

Dato : 21-08-02 22:40

> Fejlen er at databasen ikke kan findes. Sørg for at stien er korrekt i din
> connection string.

fx i mulighed(der hvor man kun ser links) har jeg ellers rettet koden til
(fil option1.asp)

Set objRS = OpenDataBase("/db/addlink.mdb", "SELECT * FROM link ORDER BY
Hits DESC")
If (Not objRS.BOF) And (Not objRS.EOF) Then

men det har ingenting hjulpet, den vil stadig ikke*jeg er vist ved at få
mavesår....*
mvh Kim

Fra : Knerks

Dato : 22-08-02 00:05

ok så er det problem løst

mvh Kim
-som nu leder efter det næste problem i scriptet...

Microsoft VBScript runtime error '800a000d'

Type mismatch: 'OpenDataBase'

/k5th/option1.asp, line 19